Stránka 2 z 9
					
				
				Napsal: pát čer 18, 2004 07:10
				od Blue Lanos
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 18, 2004 07:22
				od martin
				to je zajimave, me taky hvizdaj prave dvere, rek bych ze okno neni dokonale pritlaceny ke gume , ale elektrika to proste vic nezavre
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 18, 2004 16:36
				od BoB
				martin píše:to je zajimave, me taky hvizdaj prave dvere, rek bych ze okno neni dokonale pritlaceny ke gume , ale elektrika to proste vic nezavre
Oknem to není  

  Když chytnu za madlo a přitáhnu dveře k sobě tak to přestane, bude to spíš těsnící gumou. Nevim jak vám, ale mě se pořád sune a hromadí se mi nahoře v rohu, budu ji muset asi vyměnit  

 
			
					
				
				Napsal: ned čer 20, 2004 16:37
				od petrm
				Já bych řekl že je to tvarováním karoserie a konstrukcí té těsnící gumy mě to taky hvízdá  

 
			
					
				
				Napsal: pát čer 25, 2004 19:23
				od eMKa Slovensko
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 27, 2004 20:30
				od eMKa Slovensko
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 27, 2004 21:22
				od Peca
				No ja newim panove jak Lanos ale (moje) Nessi (1,5l 8V) jezdi pres 200km/h po rovine i na 15" elektronech s pneu 195/50 15" (se ctyrmi lidmi v aute a prazdnym kufrem) 
 
   
   
 
BTW: predtim sem mel 13" a jezdila uplne stejne...(ani o chlup vic, ani o chlup min)
Chce to udelat par uprav a NO-PROBLEM
(prime sani, trubka misto katu, kvalitni svicky, ladenej vyfuk, snizene o 4cm, brzdy z Kadett GSi - ty jsou obzvlaste dulezite, protoze se seriovymi brzdami na nexii se neda jezdit rychle!)
 
			
					
				
				Napsal: ned čer 27, 2004 21:43
				od Blue Lanos
				Peca píše:(se seriovymi brzdami na nexii se neda jezdit rychle!)
Skor by som povedal, ze sa neda rychle zabrzdit 
 
   
  
   Ale mne to po rovine da tak 176km uvidime kolko to bude pri vlozke K&N a svieckach bud to NGK alebo Bosh 

  Som zvedavy 

 
			
					
				
				Napsal: ned čer 27, 2004 21:45
				od Peca
				Ja pouzivam svicky "Bosch Super 4"
a ten rozdil je poradne poznat
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 27, 2004 21:46
				od Peca
				A vlozka neudela tolik jako kuzel!
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 27, 2004 22:03
				od Blue Lanos
				Bosch 4kove som mal pred terajsimi championmkami ktore ni tam dali v servise - nestihol som si zohnat lepsie 

  Zdalo sa mi to s nimi lepsie 

  Kuzel tam nedam nechce se mi spekulovat z umiestnenim a roznym tepelnym stitom 

  Bude musiet stacit vlozka 

 ale snad to pojede potom uz aspon 190km 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: ned čer 27, 2004 22:06
				od Peca
				No snad jo...sak uvidis
Ono je to koneckoncu dost jedno! Me jede nessi pres 200 a stejne to nevyuzivam...na ceskych silnicich a s ceskymi ridici okolo sebe - sebevrazda!
Normalne jezdim po dalnici cca 150 kdyz nespecham a 180 kdyz specham...jezdit vic uz nema smysl!
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 27, 2004 22:16
				od Blue Lanos
				jojo to mas stoprocentni pravdu s tymi ceskoslovenskymi ridici 
 
  
 Jazdil som 1/2 roka v nemecku na Felde a mozem povedat, ze mi sa to tu nenaucime ani v roku 3000 tak jazdit ako oni 
 
  
 Nemci sa vedia aj ponahlat aj dodrziavat predpisy a disciplinu!!!
 
			
					
				
				Napsal: pon čer 28, 2004 19:34
				od petrm
				Jo tak to je pravda taky sem to zažil  

 
			
					
				
				Napsal: pon črc 05, 2004 00:10
				od Óďa
				Zdravím. Mám Lanose 1,4 55kw 5Dv Hatchback r.v. '98  13"kola Pirelli3000 - najeto kolem 118000 a naprosto běžně mi na tachometru po dálnici ukazoval 160km/h (max. jsem z něj dostal asi 185km/h). Teď jsem dodělal náporové sání a vyměnil svíčky (bosch tříhroté) a kabely ke svíčkám (delphi) a zatím je maximálka něco kolem 190km/h (všechno jsou údaje z tachometru !!), ale chystám jiná kola, přečipování řídící jednotky, ostřejší vačky, jiné spoilery, křídlo,... takže se uvidí. Byl jsem fakt překvapen, jak ta 1,4 jezdí... 
 
   
Nešel by do něj napasovat nějaký lepší motor (např 2,0 z nubiry..?) 
 
 
Mějte se fajn...
Óďa