Ahoj Valclave  

   Tu odpoved som adresoval KEF-ovi  

   Je mi jasne, ze ked si problem tak pekne vyriesil, ze do toho sahat nebudes  

   Ja som tiez prestal sahat do toho co funguje. Je zas ina vec, ked som kupil ojazdene auto ze som ako prve vymontil vsetky senzory a pozrel ich stav, vycistil atd...aby bol pokoj. Ale to co funguje, treba nechat, to uz som sa naucil pri Matizkovi.
Off topic - aku najvecsiu hovadinu som na aute urobil : Matizek, krasne auticko  

   Reku ze si vymenim po tych rokoch olej v prevodovke za lepsi, kvoli radeniu....Tak ze idem na to. Vypustak mi nesiel povolit, tak som sa zadival a aha! - akysi trojuholnik na prevodovke na 3 sroby v rohoch - to je cesta!  Tak som odmontil prvy srob, druhy, a treti len mierne povolil, aby to na mna nevysplechlo. Tak som zacal ten trojuholnik pekne do boku odklapat. Vsetko sa javilo super, az na to ze: pod tym trojuholnikom bolo O-ring tesnenie, ktore som tym pomalym odklapanim trojuholnika roztrhol  

  Olej vytiekol. Hovorim si neva, O-ring som narovnal ako bolo treba - sak sa pritlaci tym trojuholnikom, to bude OK  

   Idem vracat sroby ze ten trojuholnik zavriem, a jednemu srobu som utrhol hlavu  

  Fakt ze tie sroby su z hovn* , cudesny material, zavit maju az na konci, inak su hole. Hovorim si OK,  2 sroby to udrzia  

  Druhy srob som uz zatahoval opatrne, napriek tomu sa mi pretocil v zavite!  

   Tak uz ostaval len treti srob, ze sak ten to isti  

  Samozrejme to houbeles drzalo, tak ze co s tym? Aaaaaa - genialny napad! (auto som mal mimo domu pri garazach, minimalna vybava so sebou samozrejme  

 ) - sak tam napatlam ten hnus ruzovy, co sa nim patlaju vyfuky !  

  Tak som to dookola napatlal, vyzeralo to fakt hrozne, ale drzalo !!!  

  Tak som tam supol iny olej, prebehol to, tesnilo to chvala bohu OK a tak som s tym prejazdil az do konca.
Takze odvtedy nesparam do toho co nemusim, a aj ked idem nieco robit, tak sa poriadne vybavim, a vopred zvazim vsetky mozne alternativy co sa mozu stat  
