Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: úte led 11, 2005 13:55
				od Filip
				kto si somnou vymeni prevodovku ? 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 11, 2005 16:50
				od Ivan
				Já bych zase na svém 16V rád otestoval převodovku z 8V...
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 11, 2005 17:18
				od Návštěvník
				ja mam tiez 16 ventil. predtym som mal Daewoo racer
a tam to bolo ako sa to tu spominalo ze 
pri 100 km/h to malo tych 2500 otacok
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 11, 2005 18:06
				od Filip
				aj to som ja pred tym pisal. sorry 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 12, 2005 14:21
				od Návštěvník
				dat do 8V nexie prevody z 16V, tak te to auto sezere...8V nejsou delany na jezdeni ve vysokych otackach...
a snizi se docela drsne maximalni rychlost...
A opacne 8V prevody v sestnactiventilu zpusobi snizeni akceleraceschopnosti, protoze 16V jede hlavne ve vyssích otackach...
Bude línější ale pojede rychleji...
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 12, 2005 14:24
				od Radmont
				o tom dost pochybujem ze pojdes rychlejsie, lebo skus dostat maximalku na 4. prevodovom stupni a na 5. Vzdy ked sa robi test max rychlosti, tak sa meria na 4. prevodom stupni. Na 5-ke uz nema auto dostatocny krutiaci moment na maximalku.
			 
			
					
				
				Napsal: stř led 12, 2005 15:51
				od Hans
				Radmont píše:o tom dost pochybujem ze pojdes rychlejsie, lebo skus dostat maximalku na 4. prevodovom stupni a na 5. Vzdy ked sa robi test max rychlosti, tak sa meria na 4. prevodom stupni. Na 5-ke uz nema auto dostatocny krutiaci moment na maximalku.
 To by šlo, dát tam jiný převod na pětku a používat ji na dálnici. Něco jako má Oktavka šestku. Ale jaký bude rozdíl mezi čtvrtým a pátým stupněm? To se bude ta čtyřka muset hodně vytáčet, co?
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv kvě 04, 2006 23:00
				od floppy
				Riešil som to na téme „Otáčky vers. rýchlosť". Zaujímavé je to, že každý chce takú prevodovku, akú práve nemá.
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 05, 2006 09:33
				od bradkaj
				floppy píše:Riešil som to na téme „Otáčky vers. rýchlosť". Zaujímavé je to, že každý chce takú prevodovku, akú práve nemá.
Jojo.. tema „Otáčky vers. rýchlosť" jsem zalozil ja. U moji 16V mne stve ze 3000ot mam v 95-100km/h (na 5ku samozrejme)! 
Tak kdyz chce na dalnici clovek aby to nezralo musi jet max 110km/h (NUDA). 
A ve 130-140km/h? Asi 4500ot - benzin mnam mnam! Viz tema "nexia spotreba".
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 05, 2006 09:41
				od Ivan
				Kdopak nám to oživil 5 měsíců mrtvé téma?  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 05, 2006 18:00
				od floppy
				Sorry, asi já - už sa to nestane. (dúfam)
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 05, 2006 20:48
				od Ivan
				Ne, to je v pořádku... nic se neděje... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 28, 2006 22:13
				od Marra
				Tak to my máme asi tu nejdelší převodovku, co se snad kdy do nexie montovala... máme 8V..  na dvojku to jede 105 a točí skoro 6500 
 a čtverka a pětka jsou krásně dlouhé kvalty, když tady mluvíte o tom, že 95 km/h a pětka vám dá 3000 tak to u mě znamená skoro čtverka.. 
 
jako na mé nexii je úžasná čtverka..mě prostě na dálnici do kopce nikdo neujede, pokud mě např v kopci padá pětka (150km/h) tak jednoduše podřadím za čtyři a auto zrychluje..a žádné drastické otáčky.. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 28, 2006 22:26
				od Kessler
				Tak to máš tu stejnou, jako jsem měl v Racerovi...na čtyřku stovkou rovný 3000...bylo to fajn, ale mělo to i svoje stinný stránky...při rozjezdu jsem musel jedničku vytočit na 3000 a pak po přeřazení na dvojku to spadlo na nějakých 1700, což bylo minimum, co ten motor byl ochoten skousnout...
			 
			
					
				
				Napsal: úte kvě 30, 2006 18:25
				od Marra
				to je pravda, ale nezda se mi, ze by si s tim ten motor nebyl schopny poradit, odspodu jde pekne... ale zase ta akcelerace na ctverku...to koukaj i oktavky.. 
