Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: sob lis 08, 2003 20:31
				od milosh
				Co se tyce ceny KN filtru-vlozky, tak u Rieggera stoji 2088 kc - 10% pro cleny klubu. i s postovnym by to melo vyjit na nakych 1900kc, coz neni malo, ale zase to vymenis jen jednou a vydrzi az do konce zivotnosti nexie  

 
			
					
				
				Napsal: pon lis 10, 2003 09:13
				od milosh
				Tak dneska mi prisel filtr, ta ma slavna vlozka  

  co nejdriv nasadim a jsem zvedavej, jakej bude rozdil. cena i s postovnym byla nakych 1870 kc, coz je lepsi, nez 2088,- za samotnej filtr na krame, ne?  
 
 
V krabici byl filtr, privesek na klice a 2 samolepky, ty se mi libi nejvic 

 
			
					
				
				Napsal: pon lis 10, 2003 11:51
				od Blue Lanos
				Tak to honem odskusaj som strasne zvedavy ci to poznas na vykone. Mam v plan v buducnosti to vymenit  za KaN 

 
			
					
				
				Napsal: pon lis 10, 2003 12:12
				od milosh
				tak to nevim, co to je za model KaN, ja mam K&N  

 
			
					
				
				Napsal: pon lis 10, 2003 12:55
				od Blue Lanos
				milosh píše:tak to nevim, co to je za model KaN, ja mam K&N  

 
  
  
 nechcelo sa mi hladat toto &  

 no
 
			
					
				
				Napsal: pon lis 10, 2003 13:27
				od milosh
				to je v pohode, az namontuju, hned to hodim na web i s par fotkama, chci i upravit privod vzduchu, tak uvidime..
			 
			
					
				
				Napsal: stř lis 12, 2003 12:42
				od milosh
				Tak pratele, filtr mam v aute a tady je par poznatku z kratke cesty do prace, kterou jsem dnes absolvoval:
- lepsi zvuk motoru a vyfuku, takovy hlubsi, tak jak to mame vsichni radi  
 
 
- auto jde lepe za plynem, neni treba tak casto radit
- pry se snizi spotreba-castecne, no uvidim az po delsi jizde
Jinak fotky a naky povidani dam na web behem tydne. Jeste chci upravit privod vzduchu, dat pryc tu plast trubku a udelat privod asi zespodu
 
			
					
				
				Napsal: stř lis 12, 2003 22:59
				od Ivan
				Miloši, té spotřebě nevěř ...  

 
			
					
				
				Napsal: sob lis 22, 2003 10:55
				od milosh
				Tak pratele, pred nainstalovanim K&N filtru jsem mel prumernou spotrebu 8.5L a nyni "jen" 8.1l, takze to asi v necem bude 

 Podotykam, ze mam vlozku, ne kuzel !!! Info o instalaci bude brzy na webu, neni tezka, ale treba se najdou lide, kteri si nevi rady, jak na to 

 Ivane, vidis, ze spotreba se zmensila a porad jezdim stejne?  

 
			
					
				
				Napsal: sob lis 22, 2003 15:11
				od Ivan
				To jsou mi ale věci  

 
			
					
				
				Napsal: sob pro 13, 2003 17:02
				od milosh
				Tak pratele, dalsi duvod pro koupi KN filtru ci jen vlozky,  byl jsem pred tydnem 4 dny na male dovolene v jiznich cechach, jak jsem psal na webu. Spotreba byla 
7,4L/100km !!!! prumerna rychlost byla 90-100km, ale zima byla poradna, takze i tak se mi to zda super, v lete doufam pujdu pod 7 a mozna i pod 6, jde o to jestli chcete jezdit 200 nebo jezdit v klidku a dojet dal nez ten pirat, co chvili jede 200 ale pak se zase musi casteji zdrzovat u pumpy  

Abych nezapomel, mam nexii 8V 55kW, svíčky BRISK PREMIUM LR15ZC a jiz zminovanou K&N sportovní vlozku. Mozna taky pomohlo sundani vsech znaku daewoo, abych nemel tak velky odpor  

 
			
					
				
				Napsal: sob pro 13, 2003 18:18
				od Blue Lanos
				No vidim 

 to hlavne  

 v tom sundani uz spominanych znakov 

 Asi sundam aj ja a na vlozku 

 sa vykaslem... co ty nato 
 
   
   
 
Ale vazne mate niekto aj GREEN filtre? Su dost podobne vlastnostami a tak...
Takze s prichodom jari pride aj KNko 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: ned dub 11, 2004 12:46
				od Hornet
				Ked uz tak hovorite iba o vymene vlozky vzduchoveho filtra tak aky ma to konecny efekt na vykon v porovnani s kuzelom????Je v tom velmi velky rozdiel???Lebo tiez rozmyslem nad niecim takym a neviemako by dopadla moja montaz kuzela.Taze sa mi celkom pozdava iba vymena vlozky.Ale aky to ma efekt????
			 
			
					
				
				Napsal: ned dub 11, 2004 15:06
				od Granko
				kuzel je urcite lepsi ako vlozka, da viac vzduchu.
inak, ked sa tak bavime o tom, ze v zime je vacsia spotreba, celkom mi to nesedi s tym, ze v lete sa snazime zasa odizolovat filter od zvysku motora, aby to nenasavalo teply vzduch. tak, ked ho v zime mame studeny, preco sa stazujeme, ze je "zima" a zerie to viac ? 

 
			
					
				
				Napsal: ned dub 11, 2004 22:07
				od Peca
				protoze v zimne mas treba ztuhlej zchlazenej olej a vubec cely motor a dyl trva nez se zahreje... 
