Stránka 2 z 3
					
				
				Napsal: úte pro 06, 2005 23:06
				od Ondras
				Robert píše:Bez těch tlumičů to stejně nebude ono 

 
Ale uznej, Bobe, že ten "tvůj" skvělý podvozek ještě nikdy nikdo neviděl. Prostě na internetu neexistuje 
 
Co přesně by měl podvozek mít, aby to bylo ono? Já neměl (vpředu nemám) se sériovými tlumiči problém.
 
			
					
				
				Napsal: stř pro 07, 2005 06:21
				od zabijec
				Anonymous píše:Zabijec: 5mm podložky....máš pocit,že se to nějak významněji projevilo na jízdních vlastnostech?? Mě jde spíš o rozumné vylepšení jízdních vlastností za přijatelnej peníz, vzhled moc neřeším,to auto bude uzoučký už na forewer... 

 
Dával jsem je kvůli vzhledu, aby nebyla kola tak zalezlá v blatnících (hlavně zadní). Po instalaci se z Matesa stal ten největší sporťák  
 
   
  
  Tak po pravdě, nijak zvlášť se to nepozná, zdá se mi že je Mates trošku jistější v zatáčkách, ale možná je to jen psychologický pocit. Za rozumnej peníz jsem podložky nesehnal, tak to spravila flaška citruse pro jednoho týpka na laseru. Akorát nejsou z hliníku (jak jsem požadoval), ale z nerezu
 
			
					
				
				Napsal: stř pro 07, 2005 09:41
				od Strolda
				Robert: Jasný,ale vydám se asi podobnou cestou jako Odras, tzn. Kayaba Shock Absorber Excel G (dvouplášťovej plynokapalinovej tlumič), myslím docela rozumnej kompromis cena x výkon.
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 07, 2005 17:00
				od Robert
				Ondro, u nás tento podvozek s sehnání není, ale jen kvůli Tobě se pokusím sehnat foto a více onfo 

 
			
					
				
				Napsal: stř pro 07, 2005 17:13
				od Ondras
				Robert píše:Ondro, u nás tento podvozek s sehnání není, ale jen kvůli Tobě se pokusím sehnat foto a více onfo 

 
Super! Vážně mě to zajímá, pokud by to stálo za to, tak to kliďo vyměním za svoje MAD+KYB. Škoda že není stavitelná i výška, ale to je alespoň vzadu stejně technicky neřešitelné při použití pružin.
 
			
					
				
				Napsal: stř pro 07, 2005 22:21
				od Docent
				Pánové, stejně mne fascinujete (beze srandy a ironie), jak se auto na cenové úrovni Trabanta za bolševiků pokoušíte dostat mezi Jaguáry...
Já mám tu smůlu, že musím dojíždět dost daleko do práce, takže potřebuju něco s minimálními provozními náklady a vysokou spolehlivostí... To Matýzek je, ale kupovat mu speciální pružiny, tlumiče atd... Někdo holt má rád holky, jinej zas Matýzky  

 .
 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 08, 2005 00:44
				od Rado
				Docent píše:Pánové, stejně mne fascinujete (beze srandy a ironie), jak se auto na cenové úrovni Trabanta za bolševiků pokoušíte dostat mezi Jaguáry...
Já mám tu smůlu, že musím dojíždět dost daleko do práce, takže potřebuju něco s minimálními provozními náklady a vysokou spolehlivostí... To Matýzek je, ale kupovat mu speciální pružiny, tlumiče atd... Někdo holt má rád holky, jinej zas Matýzky  

 .
 
Pre niekho je to len stroj a pre niekoho aj hobby 
A matiz ma este aj tu vyhodu ze sa da na nom vsetko pomerne lahko rozobrat, vymenit, opravit, nastriekat, zahodit  

 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 08, 2005 01:44
				od jakub
				Docent píše:Pánové, stejně mne fascinujete (beze srandy a ironie), jak se auto na cenové úrovni Trabanta za bolševiků pokoušíte dostat mezi Jaguáry...
Já mám tu smůlu, že musím dojíždět dost daleko do práce, takže potřebuju něco s minimálními provozními náklady a vysokou spolehlivostí... To Matýzek je, ale kupovat mu speciální pružiny, tlumiče atd... Někdo holt má rád holky, jinej zas Matýzky  

 .
 
Ja bych se nad tim neudivoval, to je o prioritach, moznostech, ... ty mas prioritu s tim dojizdet za minimum, jiny ma zase neco jineho. V ondrasove pripade mi prijde sympaticky, ze vsechno dvakrat zvazi, ma to promysleny a imho to ani neni tak o rychlosti, jizdnich vlastnostech, ale hlvane v radosti z realizace
a kazdej se realizujem nejak - on ani jemu podobni, tim nikomu neublizujou, utracej svoje prachy a jeste sem davaj navody ...
ja skoncil u mateze tim, ze mam na leto siroky kola - jednak lip vypada a v rychlostnim rozmezi jaky pouzivam i lepe jede (drzi, brzdi, gumy lip odvadi vodu, ...) ... spotrebu na mnou ujete kilometry az tak neresim, pac ja mam 12tkm/rok ...
 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 08, 2005 08:43
				od Strolda
				Docent:... a vo tom to je! 

 No já tedy rozhodně nemám v plánu reinkarnovat Matese na nějaký votuzidlo,jen ho tak lehce a decentně poladit.Mates mě zaujal až poměrně nedávno,objevil jsem ho u našich v garáži,stál tam zaprášenej v rohu na podhuštěných předních gumách a ronil slzy chladící kapaliny.Tak jsem ho vyvezl na denní světlo a tak nějak jsme si padli do oka. 

 No a protože mě vážně zaujal, tak jsem se rozhodl že mu dopřeju mírnej nadstandard.....myslím,že za to stojí! 

 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 08, 2005 10:03
				od Ondras
				Ono to není o předělávce na něco, co to není a co to nikdy nebude. V zásadě každé auto se dá upravit, tak proč ne Matiz. O to více, to bude unikum 

. Jak psal Jakub a jak jsem tady už párkrát psal sám, já se v Matizovi hrabu proto, protože je to pro mě odreagování se. Baví mě o něčem třeba půl roku přemýšlet, zjišťovat si informace, simulovat ve PhotoShopu a pak to tam fouknout. Subjektivní (a někdy i objektivní) zlepšení vlastností a užitné hodnoty (ovšem nikoli prodejní) auta je příjemný postraní efekt.
Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu  

 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 08, 2005 14:30
				od Kessler
				Ondras píše:Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu  

 
Ruku na srdce - osobně bych se nejradši hrabal ve Feldě, ale to je docela subjektivní záležitost. Hlavní je, že máš bezva koníček, kterej tě baví...co vlastně člověk víc potřebuje  

 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 08, 2005 16:45
				od jakub
				Kessler píše:Ondras píše:Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu  

 
Ruku na srdce - osobně bych se nejradši hrabal ve Feldě, ale to je docela subjektivní záležitost. Hlavní je, že máš bezva koníček, kterej tě baví...co vlastně člověk víc potřebuje  

 
ruku na srdce, nesouhlas, radeji v matejovi nez ve filde, u skody bych si na upravu vybral bud silnou (!), benzinovou (!) fabku nebo oktavku ...
 
			
					
				
				Napsal: čtv pro 08, 2005 19:29
				od Vojta
				Kessler píše:Ondras píše:Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu  

 
Ruku na srdce - osobně bych se nejradši hrabal ve Feldě, ale to je docela subjektivní záležitost. Hlavní je, že máš bezva koníček, kterej tě baví...co vlastně člověk víc potřebuje  

 
Pokud by Felicie bylo křestní jméno pěkné holky, tak ........
 
			
					
				
				Napsal: pát pro 09, 2005 16:01
				od Rado
				Vojta píše:Kessler píše:Ondras píše:Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu  

 
Ruku na srdce - osobně bych se nejradši hrabal ve Feldě, ale to je docela subjektivní záležitost. Hlavní je, že máš bezva koníček, kterej tě baví...co vlastně člověk víc potřebuje  

 
Pokud by Felicie bylo křestní jméno pěkné holky, tak ........
 
Ach Felicie...rad by som sa v tebe trosku pohrabal. Radsej ako v tom Matejovi  

 
			
					
				
				Napsal: pát pro 09, 2005 22:47
				od Docent
				Rado píše:A matiz ma este aj tu vyhodu ze sa da na nom vsetko pomerne lahko rozobrat, vymenit, opravit, nastriekat, zahodit  

 
Tak tou lehkostí si nejsem moc jistej, když jsem asistoval u opravy kapaliny tekoucí pod sacím potrubím... 

 .
Poslední auto, na které jsem si beze zbytku troufnul, byla Škoda 120. Teď nechávám péči o Matýzka bráchovi, a zase se mu na oplátku starám... o PC (né o manželku, jak si nepochybně většina z vás myslela  

 ).