Stránka 2 z 4
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 20:48
				od V.Brousek
				To já mám jiný problém.Jak naučit mojí ženu zašroubovat pitomé víčko na běžnou zavařovací sklenici.Nikdy není víčko řádně zašroubované i na jiných skleněných nádobách tohoto typu závitu.Máte také někdo tento problém.Poradíte prosím.?
			 
			
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 20:52
				od ]Rebro[
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 20:57
				od Akri
				Kessler píše:Mě taky učili v autoškole při dojezdu na křižovatku podřazovat 5-4-3-2-N...ale kdybych to měl dělat ve městě v odpolední špičce tak se dávno zabiju 
 
 
Jinak pokud si nenechají nic vysvětlit tak jako jediný schůdný řešení vidím nákup autíčka s automatem a bude po problémech se spojkou a s otáčkoměrem...
mrk: Jasně že to slyší, ale nevědí co to znamená 

 
To nebylo hezke!! zeny vedi co to znamena, ale je jim to jen uplne jedno 

 At si auto rve, vsak ho potom vypnu 

 
			
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 22:12
				od Krtek
				No já když vidim, že se něco blíží tak vyřazuju a nechávam Soptíka doplachtit na neutrál. Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou. Mně tak napadá, dá se po roce reklamovat autoškola, když vytváří životu nebezpečný řidiče ? Jo a ještě vokrádaj o polovinu jízd  

 
			
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 22:16
				od Akri
				Krtek píše:No já když vidim, že se něco blíží tak vyřazuju a nechávam Soptíka doplachtit na neutrál. Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou. Mně tak napadá, dá se po roce reklamovat autoškola, když vytváří životu nebezpečný řidiče ? Jo a ještě vokrádaj o polovinu jízd  

 
nebo da se reklamovat pritelkyne? 

 
			
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 22:16
				od mipo
				Krtek píše:Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou.
To nenaučili asi nikoho. Postupne som si na to zvykol a teraz často brzdím motorom.
 
			
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 22:18
				od Akri
				mipo píše:Krtek píše:Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou.
To nenaučili asi nikoho. Postupne som si na to zvykol a teraz často brzdím motorom.
 
No ja nekdy brzdim ocima 

 
			
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 22:24
				od mipo
				Akri píše:mipo píše:Krtek píše:Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou.
To nenaučili asi nikoho. Postupne som si na to zvykol a teraz často brzdím motorom.
 
No ja nekdy brzdim ocima :roll:
 
...a ušami:-)
 
			
					
				
				Napsal: pon led 23, 2006 22:48
				od ]Rebro[
				Ja mam teraz na aute kridelka, takze krizovatky len tak preletim  
 
  
 
			
					
				
				Napsal: úte led 24, 2006 09:12
				od Richard
				Tu vychytávku se spojkou a startováním měl i můj starej Pontiac Le Mans,
byl to 5-kvalt, a a by blbý amíci neposkakovali při startu, tak museli na spojku šlápnout  
 
   
   
 
Jinak ke křižovatkám doplachtím na 3 a tak od 20 už na neutrál (myslím v Praze) jinak moc nepodřazuju, jen při jízdě z kopce, tam platí poučka jakým převodem do kopce takovým z kopce 
 
   
  
  tak s Nubirou jezdím furt na 5 

 , protože není skoro kopec, co by na 5 nevyjela 
 
  
Snad jen krpál typu "Šébr" (Topol zná určitě) tak tam nahoře v zatáčce řadím za 4, nechci 5 trápit do kopce v 70 km/h (mimochodem je tam 40, kterej blb jí tam dal????)   

  Někdy se mi podaří kousek: tuhle jsem jel Klárovem nahoru a rozjíždím se z té vracečky ( 180stupňů u lva) a říkám to auto nějak nejede 
 
  
  no a já zapoměl tam dát 2 a jel jsem na 4. Omluvil jsem se v duchu motoru, ale ani nějak neprotestoval, rozjížděl se, ale málo 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: úte led 24, 2006 09:31
				od Damek
				Tak hoši neviem,ale aj napriek tomu,že v autoškole ma učili jazdiť pri sppomalovaní s neutrálom,tak zásadne podraďujem a keď nakuknete do nejakej literatúry "ako s autom a pod" tak to tam aj nájdete ako odporúčané. Jediné na čo treba myslieť je, že keď sa vonku šmýka,tak sa to nemá robiť, lebo veľký krúťiaci moment by mohol narobiť kucapacu.  

 
			
					
				
				Napsal: úte led 24, 2006 09:52
				od Habron
				Já už si moc nepomatuju, co mě učili v autoškole. Ale vzpomínám si velmi dobře, na tu starou škodu 105 se kterou jsem si to všechno krásně odjezdil a i techniku jsme museli prefektně ovládat. Skoro mi bylo líto těch holek, co to dělaly s náma (myslím autoškolu  

 ), protože spousta z nich nemohla pochopit kde se nachází a k čemu je dobrý termostat, jaký je rozdíl mezi vinutými pružinami, listovými pery a skrutnou tyčí, jaký mazadlo kam a na co a podobně ..... 
A hlavně si pomatuju, že autoškolič nám říkal, že do baterky se leje zásadně destilovaná voda, protože ta jako jediná neobsahuje ionty a proto je nevodivá, kdežto obyčejná voda ionty obsahuje, takže nám baterii rychle vybije ... a pdobně  

 
			
					
				
				Napsal: úte led 24, 2006 09:58
				od LIFELIKE
				Vrátim sa k tej jazde podľa otáčkomera. Mňa kedysi tak jazdiť neučili, lebo vtedy v tých autách ani otáčkomery neboli a v škodovke som ho nemala tiež. Naučila som sa počúvať motor. Na škodovke to zasa nebol až taký problém 

.  Aj dnes som nervozna, ked mi hrá hlasnejšie rádio a ja ten motor nepočujem. Ale stále považujem otáčkomer za super vec a učím sa mu venovať pozornosť. 

Na druhej strane beriem skutočnosť, že nie každý má talent na šoférovanie. Ved ani každý nie sme maliarom, chirurgom, či letcom v jednej osobe. Hlavne aby sme jazdili opatrne a ohladuplne. Auto je len vec osobnej spotreby, život nie.
 
			
					
				
				Napsal: úte led 24, 2006 10:06
				od mrk
				ja som na skodovke ani nepotreboval otackomer - pri 1500ot. mi hrkotal chladic, pri 2500ot. mi vibrovali spaetaky, pri 3000ot. mi drncal vyfuk, a pri 4000 mi drkotali zuby.
joke
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 24, 2006 10:52
				od peter NR
				mrk píše:....a pri 4000 mi drkotali zuby.
...tak to ti verim... 
