Stránka 2 z 4
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 18:14
				od Ivan
				
Mám tam jen jinou krytku motoru a balím na to holky, jakože je tam 200 koní  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 18:27
				od Iwoš
				TO: Ivan
V poho, já se v tom fakt nevyznám. 
Jak se dá takovej motor tak našlápnout?? 

  No někdy bych tě chtěl vidět na nějakým tom sprintu, musí to být nádhera. 

  Hodně zdaru 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 18:28
				od Blue Lanos
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 18:46
				od Iwoš
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 19:10
				od Ivan
				Ivoši, čítáš dobře. Ale asi špatně čítáš moje stránky 
www.nexia.emuni.com, protože tam to všechno je 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 19:46
				od petrm
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 20:07
				od Peter S
				Teplomer ukazuje že motor nebol zohriaty úplne. To znamená že prevodovka bola úplne studená. To nie je pre auto nič dobré...
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 20:15
				od Kessler
				Peter S: Tak se to aspoň fest zahřálo 
 
S tou kontrolkou mě nejřív napadlo, že je to varování, že je motor neuvěřitelně přetížený a těsně před výbuchem 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 21:41
				od Ivan
				Peter S píše:Teplomer ukazuje že motor nebol zohriaty úplne. To znamená že prevodovka bola úplne studená. To nie je pre auto nič dobré...
Petře, nedělej ze mě prosímtě vola. V okamžiku, kdy jsem video natáčel, tak jsem za sebou měl ujetých 60 kilometrů. Vím, jak se mám k motoru chovat, obzvláště k tomu mému...  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 21:52
				od Peter S
				Po 60 km musí byť motor i prevodovka zohriate. Máš zlý teplomer? Alebo nový motor jednoducho pracuje pri nižšej teplote a ty si nechal starý teplomer. Každopádne niečo nie je OK...
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 22:00
				od palikx
				No tak to neni vubec spatny.to vypada jako ze to auto docela jede.
a nezlob tady chudaka iwose si bude myslet kdovi co. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 22:19
				od Ivan
				Peter S píše:Po 60 km musí byť motor i prevodovka zohriate. Máš zlý teplomer? Alebo nový motor jednoducho pracuje pri nižšej teplote a ty si nechal starý teplomer. Každopádne niečo nie je OK...
Kolego, teplota zahřáté chladící kapaliny ukazuje správně. S původním motorem jsem měl ručičku ve třetině pole, teďka ji mám ve čtvrtině. Prostě to tak je. Chladič je jiný než ten, co byl u motoru 1,5 16V. Mám chladič z Kadetta 1,6. Takže si cením Tvé starosti, ale všechno je OK 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 22:20
				od Ivan
				palikx píše:No tak to neni vubec spatny.to vypada jako ze to auto docela jede.
a nezlob tady chudaka iwose si bude myslet kdovi co. 

 
Díky, Pavle. Iwoše jsme chvilkově zmátli, ale nenechal se 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 22:32
				od palikx
				Jasne vsecko jsem precet.ale zrychluje to opravdu pekne.a obdivuji tvoje nervy.ja nedavno podrzel plyn na podlaze od chodova na haje po d1 na lehce mokre silnici a vysledek byl asi 5-7 vterin  trvajci zrychleni ze 150 na 180 vic se mu uz nechtelo tak zive a ja nemel nervy a musel sem brzdit na sjezd. ale tipuji ze uz by se mu asi o moc vic nechtelo.
takze pro tebe mam jen  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 22:48
				od Ivan
				Kluci, já jen aby bylo jasno: touhle rychlostí jsem jel poprvé. Nemám ve zvyku takto jezdit. Byla prázdná dálnice Vyškov –> Brno a tak jsem tomu naložil.