Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: čtv říj 12, 2006 23:13
				od S.v.o.b.i.k
				Audio je good...Sám to vim,mam toho tam hafoooo:)tak ať ti to pěkně hraje:)
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 17:37
				od Ozorák Mikuláš
				Gratulujem k vodičáku ! Prajem Ti veľa km bez nehôd a pokút. Nedaj zarobiť policajtom. 

  Ja som začal jazdiť na Trabante. To bol zážitok.
 
			 
			
					
				moje první jízda
				Napsal: pon říj 30, 2006 18:01
				od Serpico
				....gratulujem, seš na dobrým servru a mezi dejvákama...ti korejský šikmooký holky jsou zvláštní ( nakonec mají svoje charisma )...moje první samostatná jízda byla na motorce a začlo tenkrát pořádně lejt a pak už jenom koleje a to mokrý a už jsem se naučil vystupovat za jízdy...to ti ale nepřeji....měj se fajn.
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 18:13
				od Marra
				hosi dik...  uz s tim jezdim trochu dyl a tdy me dojmy: aútko ma dobry motor -   fakt dobry - saxo vts si nevrzlo, prevodovka taky dost dobra- razeni se mi jevi jako dost dobre - rizeni taky supr, brzdy maji slabsi nastup, ale pak to brzdi slusne - blokne spolehlive, podvozek je mekci, ale neni jeste vytluceny, takze drzi dobre. 
jen jedna vec je takova cudna - kdyz treba uberu plyn, a pak lehce pridam, auto dvakrat, trikrat zaskube a pak jede, kdyz narazove pridam tak skubne raz a pak jede....  kdyz treba jedu a naraz sundam nohu z plynu, tak taky skubne... nevite co to? nemuzou to byt kinetaky?
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 18:18
				od Ivan
				Marro, tak Saxo VTS si škrtne... jestli nevěříš, tak Ti pošlu loňské výsledky ze sprintů. 
http://www.fms.cz/vysledky/2005/sprinty ... ec2005.php
Jinak řazení zase tak přesné není 

 Brzdy jsou slabé... ale záleží, co jsi už řídil a s čím to srovnáváš  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 18:35
				od Marra
				no...nemuzu rict stoprocentne, co v tom byl za motor, jestli 1,6 nebo 1,4 , ale je fakt, ze je jel polovicne obsazeny, on plne, a bylo to na ctyrproudovce do kopce.... cili neslo sprint, ale pruzne zrychleni na ctverku ze 90 na 150..
no tak je jasne, ze s novyma autama moc nejezdim, ale treba takovy P 306 mi teda lepsi neprijde, nevim proc..
			 
			
					
				první jízda
				Napsal: úte říj 31, 2006 09:33
				od Serpico
				....Marro, srovnání je věc ošidná - pravdu má Ivan záleží s čím vším si jezdil a hlavně jak dlouho...po pár stovkách km může hodnotit odborník, kterýmu prošly rukama a nohama stovky aut a dokáže odhadnout tařka vše. Připomnělo mi to mou historku s BMW kupátkem v roce 85 ( vidíš i datum hraje velkou roli, vývoj techniky ) kamarád se přišel pochlubit, no tak jsem se svezl - vingl v 60, žadný problém, pirelky trochu zaječeli a tím to skončilo - prostě čtyrka ze smíchova do podolí ( tedy tramvaj ).
Ty Honzo a co až se to utrhne? - tobě se to neutrhne( nejsem ochotný jít s půjčeným autem nad svou hranici ) a o tomto je,ten novinář má k dispozici uzavřený okruh a jde právě nad tu pomyslnou hranici.
Ještě ke škubání - Nexie při sundání nohy z plynu zavírá vstřikování a následně jde o přechod viz palikx bez plynu - doporučuji přečíst. Takže funkce ICE ( ŘJ ) - r o z d ě l o v a č  ( cívka, palec, víčko, zapalovací modul a to nejdůležitější distributor  -  hřidel vnitřního primárního rozvodu  -  ve víčku máš sekundární vysokonapětový na kabely ke svíčkám a tady většinou začínají a končí problémy )
Měj se fajn,ať ti jezdí
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 31, 2006 18:18
				od Marra
				..jo hosi, mate urcite pravdu, to je jasne....ja jezdil tak maximalne s auty na stejne resp. nizsi urovni... takze asi proto.. ale treba fabia mi teda neprijde jako buhvijak uzasne auto...
..serpico - dik za tip - zkusim to projit, kabely mam novy, svicky taky, mrknu do rozdelovace - faktem je, ze v tahu je vse ok. - pekne plynule... ale to zacukani jak jsem popisoval mi neni moc prijemne... dik za tip! 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte říj 31, 2006 19:34
				od mino
				K tomu Saxu. Sestra ma 1,1 60k r.v.2002 a podľa mňa je to dosť dobrá guľa vzhľadom na ten motor.