Stránka 3 z 4
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 22:50
				od peco
				tu kameru si drzal v ruke? ale by si ju mal nejak pripevnenu na volante?
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 22:56
				od Iwoš
				Mě tady úplně matete 
  
  A potom jsem za vola 

  No naštěstí (bohužel)jsem zvyklej 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 22:56
				od Peter S
				Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.  
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 23:03
				od Iwoš
				Peter S píše:Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.  
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
Cože já?? 

  Jsem byl jen mystifikován Ivanem ohledně jeho motoru. Ale díky za informace, se můžou někdy hodit. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 23:10
				od peco
				Peter S píše:Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.  
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
myslim, ze ked si to auto nevidel nazivo, tak neries 

   i ked to myslis dobre 
  
  
 
ja mam pocit ze z nexie je tam uz len karoseria 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 23:20
				od JRD McLAREN
				...skoda ze nevjem fcul najst tu fotku jak som isiel z PN zrazu 180..
..
a ani tu maximalnu od Firemana z TT-to-BA .. 200km/h
..a to z 1.5kou... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 00:05
				od Ivan
				to Peter S.: jo, jsem na něj citlivý, protože jsem se na něj opravdu hodně nadřel... Pro mě je důležité, že se nepřehřívá a šlape jak má a opravdu nebudu řešit, jestli má být ručička tak jak je nebo o 20 stupňů vedle... 

 comprende?
to Iwoš: sorry za malou lest 
to JRD: jojo, jasně že Nexia jela 190 i s původním motorem, ale bylo to nadoraz a víc ani rana...
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 00:29
				od Dede
				... 20minut nazad 200 km/h !! 1,5 16V ...ale to je do ineho topicu 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 06:28
				od Peter S
				Ivan,
no comprende. Vyzerá to, že ti motor pracuje pri inej teplote, než má. Ti to asi nedochádza...To môže mať nepredvídateľné následky. Napr. tvoja preslávená vysoká spotreba na 1,5 16V  - nemal si tam náhodou tiež iný termostat ako originál? Alebo ti to môže znížiť životnosť motora, zvýšiť tvorbu usadenín, alebo máš menej koní než si myslíš.
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 08:17
				od Snowmannn
				Peter S píše:Ivan,
no comprende.
Hovori sa no comprend
o  
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 09:38
				od Iwoš
				Ivan píše:to Iwoš: sorry za malou lest 

 
V poho, sranda musí bejt 

  Tak at ti jede jak má 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 10:03
				od JRD McLAREN
				To Ivan
..no mash pravdu ..tych 200 bol strop..co to daaaaa.... (teda ta moja)..
..a to zrychlenie tiez trosku dlksie trvaaa...
To Peter S
..ak sa nemylim, tak nahazdoval komplet motor aj z povodnym termostatom..
..to ze dal popritom aj "vykonnejsi chladic" ..je jedno.. stale reguluje na rovnako..
..to ci ukazuje rucicka o "pol dielika" hore-dole ..je vecou elekrtiky..
..a konstrukcie budika, cidla a pod..
...zbytocne riesit.. zobere sa teplomer, odmera sa teplota chladiacej kvapaliny..
..a ak je OK..tak u toho budiku to je jedno..
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 13:00
				od Ivan
				Peter S píše:Ivan,
no comprende. Vyzerá to, že ti motor pracuje pri inej teplote, než má. Ti to asi nedochádza...To môže mať nepredvídateľné následky. Napr. tvoja preslávená vysoká spotreba na 1,5 16V  - nemal si tam náhodou tiež iný termostat ako originál? Alebo ti to môže znížiť životnosť motora, zvýšiť tvorbu usadenín, alebo máš menej koní než si myslíš.
Tak jo, Petře  

  Hodím auto ze skály, protože motor nemá dobrou teplotu a vůbec nejede 
Jinak abyste viděli, jak mi to "nejede" - 20.5.2006 - tuning sraz Přerov - 2. místo v kategorii do 2000 ccm:
http://www.tuningclubprerov.cz/tsp/sprintdo2000.pdf 
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 13:14
				od Habron
				Mïmochodem o "podchlazeným" motoru se už diskutovalo na Matizáckým fóru  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 17:01
				od trogar
				Teplota ti klesla protože jsi jel z kopce a brzdil jsi motorem, žejo.