 
   
   Zas na druhou stranu má člověk všechno nový
 Zas na druhou stranu má člověk všechno nový  
   
  
Moderátor: Blue Lanos
 
   
  
   nevim jak to vypada ze vnitr, jen prece uz to ma najeto par kilaku a muze to zacit taky tict tak at je to jen hezky ucpany
  nevim jak to vypada ze vnitr, jen prece uz to ma najeto par kilaku a muze to zacit taky tict tak at je to jen hezky ucpany  
   
   
  
 .Nemenena nemrzka nie je prave to co vyrobca auta odporucal. TO akkao co spominal peha a ja som ho tiez vylieval (aj ked mne sa hrdzave "kakao" zhromazdilo v radiatore kurenia) nie je pekna vizitka majitela auta alebo servisu kam to vozi. Mne nastastie po vymene nemrzky tiekli len spoje do ktorych som siahal, ale po 10 rokoch uz na to tie hadice maju pravo.
.Nemenena nemrzka nie je prave to co vyrobca auta odporucal. TO akkao co spominal peha a ja som ho tiez vylieval (aj ked mne sa hrdzave "kakao" zhromazdilo v radiatore kurenia) nie je pekna vizitka majitela auta alebo servisu kam to vozi. Mne nastastie po vymene nemrzky tiekli len spoje do ktorych som siahal, ale po 10 rokoch uz na to tie hadice maju pravo.Nepošlu, proč? Jenom na vysvětlenou - v Golc Caru mně tu kapalinu neměnili, jenom mně petrm říkal, když mi měnil zapalovací kabely, že si ji mám vyměnit, tož jsem tak učunil a teď jsem se tady dočetl, kde to všude začne téct, takže předpokládám, že tam pojedu třeba kvůli tomu čerpadlu. Ale zatím nic, takže uvidíme, jak povídal ten slepej hluchýmuSerpico píše:já tuším, že mi někam pošleš
 .
 .Asi na tom nieco bude, ja este mam jedneho z prvych "favoritov" r.v. 88 akurat ma motor vzaduV.Brousek píše:Serpico : jen že u těch Favoritů byla použita nevhodná skladba materiálu těsnění hlavy motoru s blokem. První Favority měli těsnění německého původu a ty držely. Měl jsem jednoho z prvních Favoritů, originál kroužky, písty , těsnění hlavy, motor 150000 km a na 15000 km spotřeba oleje necelý litr.
 a s motorom nie su problemy. Trochu si cucne oleja ale to bude asi guferami. A to mal do roku 2000 bezfarebnu a teda pravdepodobne nevhodnu nemrzku a asi ani nemenenu kedze v rurkach bol mierny povlak od kamena, ktory zmizol az uplnou vymenou neplne.
 a s motorom nie su problemy. Trochu si cucne oleja ale to bude asi guferami. A to mal do roku 2000 bezfarebnu a teda pravdepodobne nevhodnu nemrzku a asi ani nemenenu kedze v rurkach bol mierny povlak od kamena, ktory zmizol az uplnou vymenou neplne.| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |