Stránka 4 z 15
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 21:21
				od Radoslav Hološka
				Aha! Takze Petre tie zarezy su na vsetkych piestoch? Ja som myslel,ze tie vznikli vdaka stretu piestu s ventilmi. Ale aj tak ma nikto nepresvedci,ze to nastalo vdaka prechipovaniu.
			 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 21:24
				od Radoslav Hološka
				Dolezite je,ze uz to je za mnou a auticko mam doma. Motor ide tichucko,ako novy - ved aj je skoro ako novy! Nove piesty,kruzky,loziska,ojnice,spojkova lamela,lozisko,spatny ventil. Stalo to 24.000,- Sk,z toho 12 som platil ja a zvysok na triko servisu. Poriesili to seriozne,zaruku na GO mi dali 6 mesiacov pod podmienkou,ze tam naspat nedam chipovanu RJ.
			 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 21:42
				od Ivan z D.S.
				Rado gratulujem ti k akože novému motoru. Prajem ti veľa kilometrov.
			 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 21:50
				od palikx
				Radoslav Hološka píše:Aha! Takze Petre tie zarezy su na vsetkych piestoch? Ja som myslel,ze tie vznikli vdaka stretu piestu s ventilmi. Ale aj tak ma nikto nepresvedci,ze to nastalo vdaka prechipovaniu.
Sdovolením odpovím za petra-Ano ty zářezy mají všecky písty na nexii,matizu,i nubiře a dalších.
 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 22:02
				od Radoslav Hološka
				Takze sme zasa o nieco mudrejsi. Dakujem za odpovede.
			 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 23:27
				od JRD McLAREN
				Rado tie vybratia pre ventily tam fakt su..

..aj ked ta diera tam teda byt nemaa... 

 
			
					
				
				Napsal: pát bře 11, 2005 23:32
				od JRD McLAREN
				Tomas píše:Chtěl bych poprosit JRD McLarena po shlédnutí jeho nafocené generálky jestli nemá nafocené složení ventilu(ventil,pružina,zdvihátko),hlavně mě zajímá ten hydroštel jak vypadá a potom čerpadlo serva odmontované z motoru.Dá se sundat z bloku aniž by se vypouštěla kapalina?Díky.
no z cerpadlom serva je to tak jak vravi Petrm...
co vsetko potrebujesh vedet o tych ventiloch..??
jak maju byt nastavene vackove hriadele...??
..pri vymene rozvodaku..??
 
			
					
				
				Napsal: sob bře 12, 2005 20:41
				od Radoslav Hološka
				McLaren,este mi prosim napis,co sa Tebe stalo so 16V motorom a kvoli comu?
			 
			
					
				
				Napsal: sob bře 12, 2005 22:37
				od palikx
				Ahoj mám k tematu ještě něco Máme v práci nesii co má najeto 
340000,a dělali jsme na ni před 40000 část.GO.Majitel to chtel prodat a tak se tam dalo jen to nejnutnější ani se nebrousila klika a to auto jezdí jak drak.Mám fotky v mobilu a až seženu infraport tak tady budou 

 Možná to vyfotím kodakem a pošlu to už v pondělí.
 
			
					
				
				Napsal: ned bře 13, 2005 13:16
				od JRD McLAREN
				Radoslav Hološka píše:McLaren,este mi prosim napis,co sa Tebe stalo so 16V motorom a kvoli comu?
mne nic...
To len susede zmrzla voda, a rano xela nastartovat... 
 
 
..
taqze ..zatocenie klucika za 30 tis SKK...
25.decembra...
 
			
					
				
				Napsal: ned bře 13, 2005 17:32
				od Radoslav Hološka
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon bře 14, 2005 14:47
				od Reverend
				...zmrzla voda, a rano xela nastartovat...
taqze ..zatocenie klucika za 30 tis SKK...
25.decembra...
tak to boli ine Vianoce, to cloveka potesi  

 
			
					
				
				Napsal: pon bře 14, 2005 15:17
				od Tomas
				Takže ta destrukce byla silou startéru?Nebo motor na chvíli naskočil? Chápu to tak,že stála zamrzlá vodní pumpa,očesaly se zuby rozvoďáku a potkalo se to.   To:McLaren nastavení rozvodu (mám 8v) vím jak nastavit,spíš mě zajímá jak vypadá hydroštel ventil.vůle(je to samostatná součástka?je tam jenom vloženej,nebo ještě nějak zajištěnej?).
			 
			
					
				
				Napsal: pon bře 14, 2005 18:53
				od petrm
				Hydroštel je jen vloženej na ventil . A rozhodně si nemyslím že je to způsobeno jednotkou uvidíme
			 
			
					
				
				Napsal: pon bře 14, 2005 21:43
				od Radoslav Hološka
				Tak ale zmrzla voda v zime to je uz vazna vodicova chyba! Odovzdala ta suseda vodicsky preukaz naspat na Policiu? Ked nie,nech tak ihned urobi...