Stránka 4 z 4
					
				
				Napsal: sob zář 08, 2007 18:27
				od pietre
				Díky za uklidnění, snad už dnes usnu. 

 
			
					
				
				Napsal: ned zář 09, 2007 09:33
				od Rado77
				Hej, to je normalka. Ked ti menili vyfuk, skusali aj poriadne, ci ti niekde neprefukuje? Ja mam tiez teraz novy vlnovec a novy koncovy diel, a ked som pri nastart. motore zapchal handrou vyfuk, motor veselo bezal dalej a prefukovalo to v spoji medzi druhym a tretim dielom. Chlapik tam dal iba tu u-ckovu spojku s dvoma matkami a aj ked je to bolo dotiahnute na fest, stale to trochu prefukovalo.
Jo a dalsia otazka - vstrekovacie ventily s listou som este nedaval dole (predpokladam ze bude treba odpojit palivove cerpadlo, aby sa benzin vycucal zo sustavy pred demontazou...), ale zistil som, ze s tymi ventilmi sa da krutit do oboch smerov.....oni sa tam len "nasadzuju" ?
			 
			
					
				
				Napsal: ned zář 09, 2007 10:47
				od Rado
				No aj ja mam tu uckovu spojku medzi 2-3 dielom ale je tam este nejakabiela tesniaca pasta na vyfuky ktora to tesni , takze nic odtial nefuka. 
A tie vstreky das dole z celou listou a potom ich odstranis z takych plieskov co ich drzia a tahas von.  Palivove cerpadlo nemusis odpajat len tu hadicku privodnu vytiahnes..trochu benzinu odtial vytece, ale to nic neni....mozno ked si otvoris viecko nadrze tak to pomoze.
			 
			
					
				
				Napsal: ned zář 09, 2007 11:56
				od Rado77
				Diki Rado,
tu tesniacu pastu tam dam, aby bol pokoj....musim ist totizto na emisne kontroly a urcite budu skusat aj tesnost potrubia, nie len meranie emisii.
Co sa tyka vstrekov, super, som rad ze staci odmontit len privod do listy. Chcem sa dostat k tym srobom, co drzia sacie potrubie. K dvom srobom som sa dostal (z lavej strany, kde je aky-taky pristup) a isli este dotiahnut. Zatial mi tesnenie drzi, ale chcem to pre istotu podotahovat vsetko. No a ked zacne tiect, urcite poriesim nieco take, ako ste urobili s JRD-ckom. To bolo fakt elegantne spravene.
			 
			
					
				
				Napsal: ned zář 09, 2007 20:20
				od pietre
				To samé, mezi 2. a3. díl tmel a stáhnout U svorkou a čerpadlo před demontáží paliv. lišty jsem neodpojoval. Pár kapek vyteklo. A Matese jsem dnes pořádně protáhnul a výfuk je SUCHEJ!! 

 
			
					
				
				Napsal: pon zář 10, 2007 17:32
				od Robert
				Už to neřešte...syčí vám tam had 

 
			
					
				
				Napsal: pon zář 10, 2007 17:41
				od alvin
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 11, 2007 08:51
				od Rado77
				Este jedna vec k tomu - daju sa vstrekovacie ventily aj nejako svojpomocne vycistit? Alebo je to diel vcelku a nic sa s tym neda urobit?
			 
			
					
				
				Napsal: úte zář 11, 2007 22:03
				od Docent
				V GolcCaru mně říkal přijímací technik, že to nechávají přes noc namočené v neředěném přípravku, který se jinak přidává kvůli čištění vstřiků do benzínu...
Teda aspoň předpokládám, žes myslel vstřikovací trysky a ne ventily  

 .
 
			
					
				
				Napsal: stř zář 12, 2007 10:12
				od Rado77
				Jasne, trysky som myslel. Ok, ked bude cas, skusim to vymontit odtial a namocit. Hned k tomu vymenim aj palivovy filter (hadam by sa uz zislo po 4-och rokoch...)