Stránka 50 z 76
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 09:06
				od Goose
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 19:42
				od Goose
				Dneska jsem prisel u Legy na zajimavou vec...a to,ze se kdyz odemknu dvere a necham to byt tak se auto samo asi za 30 vterin zamkne... 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 19:49
				od -peha-
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 19:56
				od Goose
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 20:03
				od -peha-
				Nó toto mají asi většina Daewátka proste je to dobré keď zabudneš zamknúť tak si to Lega urobí za teba 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 20:11
				od Goose
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 20:27
				od -peha-
				Jako místo klími jó

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 20:50
				od Goose
				Taky by slo...ale,ze bych do toho nekdy nalozil pivicka a jel nekam k vode... 

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 09:27
				od Slam
				Goose píše:Dneska jsem prisel u Legy na zajimavou vec...a to,ze se kdyz odemknu dvere a necham to byt tak se auto samo asi za 30 vterin zamkne... 

 
Jo, tohle pri sve skleroze docela ocenuji, samozrejme klicky jsem se naucil mit u sebe nebo v zapalovani. 
 
A vsimli jste si, ze DAEWOO jsou asi jediny auta z Asie udelana dle evropskych meritek - tim myslim mj., ze maji hrdlo nadrze vpravo a vyfuk vlevo? Nechapu totiz ostatni sikmooky, kteri k nam klidne cpou ve velkym auta, ktera puvodne byla navrzena pro pravostranne rizeni. Uplne mimo logicke chapani to je pro me pak u modelu, ktere jsou kompletne navrzeny, vyrabeny a prodavany v Evrope - jako treba KIA cee’d...
Vim, je to vicemene jedno, ale kdyz si treba predstavim, jak na frekventovany uzky silnici hodlam dolit z kanystru palivo do nejakeho Hyundaje nebo jak stojim na kraji chodniku a nejaky cune s (nejlepe ropackym) Hyundajem zastavi u krajnice a tim mi cudi primo do frnaku... Rekl bych, ze koncepce vyfuk do vozovky a hrdlo nadrze ke krajnici neni zadna kosmeticka ci esteticka zalezitost, ale ryze funkcni a prakticka, proto me docela prekvapuje, ze ti, co rozhoduji o homologaci aut, zohlednuji kazdou hloupost a tohle jim nevadi, ac to defacto souvisi s bezpecnosti a zdravim. Nebo co treba auta s pravostrannym rizenim, lze je u nas prodavat ve velkem bez omezeni?
 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 09:47
				od RoSta
				Tak takto som sa na to nikdy nepozeral, ale máš pravdu, to hrdlo nádrže na pravej strane má z tohoto dôvodu veľké opodstatnenie!!!
A ozaj, Mondeo sa vraj občas zamkne aj s kľúčom v spínačke, takže ja zásadne, keď vystúpim, tak kľúče von, alebo otvorené dvere...
			 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 10:00
				od -peha-
				preto majú daewoochevátka klinkátko a keď vystúpiš tak klinká 

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 10:18
				od RoSta
				Espero gongalo len pri zapnutých svetlách, kľúčiky ho nechávali chladným  

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 10:20
				od Goose
				Je fakt,ze sem na to u spousty aut koukal,kde maji umistenou nadrz a vyfuk,meli by na to byt normy a hotovo... 

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 10:21
				od Goose
				No je sice hezky,ze to cinka kdyz necham klic v zapalovani ale mohlo by to taky cinkat kdyz necham zapnuty svetla... 

 
			
					
				
				Napsal: čtv bře 15, 2007 10:23
				od RoSta
				keď Ti to necinká pri zapnutých svetlách a vytiahnutých kľúčoch a otvorených dverách šoféra, tak potom je niekde chyba...