Napsal: pát srp 18, 2006 10:02
				
				Zkusím si udělat takový přípravek na zamačknutí pružiny ventilu a potom dám vědět, jestli jsem to udělal bez sundání hlavy. Teď už to vím taky, že jsem udělal blbost, že jsem ty gufera nevyměnil, když jsem měl sundanou hlavu  Mám jednu zničenou hlavu ze stejného motoru a zkoušel jsem si "nanečisto" ty gufera vyndat, když tam byly ventily a šlo to. Jediný problém byl v tom chytit to gufero do nějaých slabých kleští a uvolnit ho. Ale po úprave kleští mi to taky šlo. Nasadím na dřík ventilu nějakou hadičku jako ochranu, abych ho náhodou neškrábl a uvidíme. Obavu mám z jediného, že mi ten ventil bude zajíždět moc hluboko a já nedokážu tu pružinu tak moc zmáčknout. Ale za pokus to stojí. Samozřejmě že budu mít píst nahoře. Dám vědět jak jsem dopadl. Gufera jsou objednaný a v sobotu na to vlítnu. Když teda dojdou.
  Mám jednu zničenou hlavu ze stejného motoru a zkoušel jsem si "nanečisto" ty gufera vyndat, když tam byly ventily a šlo to. Jediný problém byl v tom chytit to gufero do nějaých slabých kleští a uvolnit ho. Ale po úprave kleští mi to taky šlo. Nasadím na dřík ventilu nějakou hadičku jako ochranu, abych ho náhodou neškrábl a uvidíme. Obavu mám z jediného, že mi ten ventil bude zajíždět moc hluboko a já nedokážu tu pružinu tak moc zmáčknout. Ale za pokus to stojí. Samozřejmě že budu mít píst nahoře. Dám vědět jak jsem dopadl. Gufera jsou objednaný a v sobotu na to vlítnu. Když teda dojdou.
			 Mám jednu zničenou hlavu ze stejného motoru a zkoušel jsem si "nanečisto" ty gufera vyndat, když tam byly ventily a šlo to. Jediný problém byl v tom chytit to gufero do nějaých slabých kleští a uvolnit ho. Ale po úprave kleští mi to taky šlo. Nasadím na dřík ventilu nějakou hadičku jako ochranu, abych ho náhodou neškrábl a uvidíme. Obavu mám z jediného, že mi ten ventil bude zajíždět moc hluboko a já nedokážu tu pružinu tak moc zmáčknout. Ale za pokus to stojí. Samozřejmě že budu mít píst nahoře. Dám vědět jak jsem dopadl. Gufera jsou objednaný a v sobotu na to vlítnu. Když teda dojdou.
  Mám jednu zničenou hlavu ze stejného motoru a zkoušel jsem si "nanečisto" ty gufera vyndat, když tam byly ventily a šlo to. Jediný problém byl v tom chytit to gufero do nějaých slabých kleští a uvolnit ho. Ale po úprave kleští mi to taky šlo. Nasadím na dřík ventilu nějakou hadičku jako ochranu, abych ho náhodou neškrábl a uvidíme. Obavu mám z jediného, že mi ten ventil bude zajíždět moc hluboko a já nedokážu tu pružinu tak moc zmáčknout. Ale za pokus to stojí. Samozřejmě že budu mít píst nahoře. Dám vědět jak jsem dopadl. Gufera jsou objednaný a v sobotu na to vlítnu. Když teda dojdou. Udělal jsem si takovou jakoby lavici, kterou jsem pomocí štěftů a šroubů přidělal k hlavě. Pomocí takové jakoby podkovičky přidělané ke šoubu jsem zamačkával pera ventilů a v pohodě to šlo. Jen stačilo mít píst nahoře, aby ventil neutíkal dolů. Větší problém byl s vyndáním toho klouboučku ve kterém jsou ty gufera. Ale i to se povedlo pomocí plastové trubky, kterou jsem naklepl na ten klobouček a potom pootočením jsem ten kobouček vytáhl ven. Potom jenom vylisovat špatné gufero a nalisovat nové a vrátit to zpět a tohle všechno 16x
 Udělal jsem si takovou jakoby lavici, kterou jsem pomocí štěftů a šroubů přidělal k hlavě. Pomocí takové jakoby podkovičky přidělané ke šoubu jsem zamačkával pera ventilů a v pohodě to šlo. Jen stačilo mít píst nahoře, aby ventil neutíkal dolů. Větší problém byl s vyndáním toho klouboučku ve kterém jsou ty gufera. Ale i to se povedlo pomocí plastové trubky, kterou jsem naklepl na ten klobouček a potom pootočením jsem ten kobouček vytáhl ven. Potom jenom vylisovat špatné gufero a nalisovat nové a vrátit to zpět a tohle všechno 16x  .  Byla to pakárna ale je to hotové.  Co na to JRD McLaren, Vazoun a Habron?
 .  Byla to pakárna ale je to hotové.  Co na to JRD McLaren, Vazoun a Habron?