Stránka 7 z 15
					
				
				Napsal: ned bře 27, 2005 20:57
				od Ivan
				Rado, lehko se mi to mluví, ale nepřemýšlel jsi nad tím, že bys do Nexie dal úplně jiný motor - buď sehnal nějaký z Nexie, nebo jiný, např. z Kadetta?
Jinak ty nepříjemnosti s motorem Ti opravdu nezávidím a doufám, že se všechno v dobré obrátí...
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 27, 2005 20:59
				od Radoslav Hološka
				Zatial nie,musim dat do poriadku tento povodny. Radsej porad,co za sakra problem tam mozem mat?
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 27, 2005 22:08
				od kaso
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 27, 2005 22:17
				od Radoslav Hološka
				
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 27, 2005 22:25
				od mrk
				teraz som kdesi cosi cital ze nejaky motor zral olej a bolo to prave ventilmi, len tebe to robi viac veci ako len ze to zerie olej...
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 27, 2005 22:36
				od kaso
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 10:29
				od Radoslav Hološka
				
Kaso,tak mam prist k Tebe do PU a pozries sa na to? Lebo ja uz tomu servisu neverim. Tvrdili,ze GO motora bude 100% a nebudem mat s nicim problem. Teraz to uz musim doklepat u nich,je to v zaruke. Inde by mi to mozno spravili poriadne a hned odhalili pricinu. Ale moj servis ani nema pristroj na zmeranie tlaku z palivoveho cerpadla! A tak som im veril.
 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 10:31
				od Radoslav Hološka
				mrk píše:teraz som kdesi cosi cital ze nejaky motor zral olej a bolo to prave ventilmi, len tebe to robi viac veci ako len ze to zerie olej...
Najprv potrebujem odstranit pricinu zrania oleja. S tym zdochynanim to asi nema ziadny suvis. Potom mozeme hladat pricinu zdochynania motora - teplotny snimac,regulator tlaku,skrtiaca klapka,krokovy motorcek,elektronika?????????????
 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 14:52
				od Blue Lanos
				No ked si uz nevies rady neviem ci by nestalo aspon za skusku sa spytat pana Fedaka veduceho servisu v PN ci nieco pocas svojej praxe nepocul o takej pricine, pripadne ked uz to inak nepojde nechat auto v PN tam maju dufam, ze vsetky pristroje!!  

 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 15:27
				od eMKa Slovensko
				to by bolo asi najrozumnejsie, aspon tam skusa zavola do tych piestan, p. Fedak je fakt clovek ktory ked moze tak urcite poradi a pomoze, sice na dialku sa tazko nieco riesi ale aspon za pokus to stoji.
			 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 17:02
				od kaso
				Radoslav Hološka píše:
Kaso,tak mam prist k Tebe do PU a pozries sa na to? Lebo ja uz tomu servisu neverim. Tvrdili,ze GO motora bude 100% a nebudem mat s nicim problem. Teraz to uz musim doklepat u nich,je to v zaruke. Inde by mi to mozno spravili poriadne a hned odhalili pricinu. Ale moj servis ani nema pristroj na zmeranie tlaku z palivoveho cerpadla! A tak som im veril.
 
 Rado ak ti to neurobia a budes chciet  tak ti to spravy moj mechanik specialista na DAEWOO.Je veduci v servise daewoo.Doma ma vlastnu dielnu a je lacny.2KM od Puchova. 

 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 19:41
				od Radoslav Hološka
				Dakujem kluci za pomoc,este sa mi asi zide. Musim to nechat dokoncit v mojom servise,je to v zaruke a nemam uz dalsie peniaze na opravu toho isteho u niekoho ineho. Tu mi to musia vyriesit v ramci zarucnej opravy.
Pana Fedaka som oslovil pred 2-tyzdnami,pytal som sa ho ci sa mi to mohlo stat chipovanim a on ze ano. Mal naponahlo,volal som mu ked isiel na obed. Skusim teda znova a popisem mu poruchu znova.
Kaso,ten Tvoj znamy mechanik ma doma aj nejake pristroje? Skus sa ho prosim poptyat,co to moze byt. Opis mu moje problemi,mozno uz s tym ma skusenost. Vdaka.
			 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 21:04
				od kaso
				Zajtra mu zavolam a dam ti vediet 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 21:10
				od palikx
				Ach rado to je fakt v p....i.To chcípání může mít spojení se spotřebou.Motor nemá správnou kompresi nebo alespon ten 1 co po ranu neběží .Nám ty naše motory ještě jezdí.Takže zatím nemůžu říct jestli jsme to opravili.Jen vím že tam jsou uplně nové hlavy,nebroušené.a meli jsme špatně seřízený předstih.tedy místo 10°, 20°.Je škoda že ti to odešlo tak brzo.Uvidíš co bude až ti to rozeberou. 

 
			
					
				
				Napsal: pon bře 28, 2005 21:11
				od Olda
				motory po GO chlastaj lehce víc...
 tohle je ale asi provar...
at se snaží servis-banda...

víš že nikdy není nic ideální, ale přeji ti aby to dopadlo...-můj motor se mi taky nezdá, vypadá to že to nějaká kravka uvarila kurvadrát...!