Stránka 7 z 16
					
				
				Napsal: čtv říj 26, 2006 21:31
				od Ivan
				Přátelé, asi nemusím dlouze popisovat, jak jsem nasraný, protože jsem dneska zjistil, že RAM-induction se mi nevleze do motorového prostoru. Nexia má na sání méně místa než Kadett, takže to tam na délku zkrátka nedostanu  
 
  
  Neskutečně mě to sere, ale topení kvůli tomu demontovat nebudu. Vážně uvažuji o turbu.
 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 26, 2006 22:12
				od Ondras
				Á, tak to nasere 

 Říznout to a svařit kratší asi není dobré řešení, neb je to naladěné na danou délku. Svody a sběrná komora u turbokitu jsou kompaktnější, nebo je to stejné jako u N/A série?
 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 26, 2006 22:46
				od Ivan
				Ondro, řezat a svařovat to nemá cenu, na to to bylo moc drahé  

 Namísto RAM-Induction si nechám poslat od firmy Friedrich motorsport "sací domeček", který sice nepřidá tolik výkonu, ale lepší než nic  
 
  
Musím ještě promyslet to turbo....  

 Myslím, že bych byl jedinej na světě, kdo by měl přeplňovanou Nexii GSi a to zní dobře 

 
			
					
				
				Napsal: pát říj 27, 2006 08:40
				od Dede
				no nieje predsa nexia čistý kadett, niečo na nej musí byť iné 
 
 
btw: preplňovaný 2,0 8V je už ale v Polsku ...
 
			
					
				
				Napsal: pát říj 27, 2006 14:15
				od Ivan
				Dede, to vím, ale to je ubohej 8 ventil  

 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 17:31
				od Snowmannn
				Ivan píše:Neskutečně mě to sere, ale topení kvůli tomu demontovat nebudu.
A co takto na jar odmontovat "topeni" a dat tam tie nove zvody a potom na zimu zase naopak?  

  V podstate ako s pneumatikami vzdy na jar a na jesen  

 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 18:11
				od Ivan
				Vtipálku  

  Sání už je zpět v Německu, místo něj dojde sací domeček od Friedrich motorsport.
 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 18:20
				od -peha-
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 19:03
				od JRD McLAREN
				...jaajha..
no skoda ze to ciiitam az takto neskoro...
..Ivane nemusel si to posielat nas5 do nemecka... 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 19:34
				od -peha-
				
			 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 21:37
				od Ivan
				JRD McLAREN píše:...jaajha..
no skoda ze to ciiitam az takto neskoro...
..Ivane nemusel si to posielat nas5 do nemecka... 
 
  
 
Měl ses ozvat dřív, na co to chceš?
 
			
					
				
				Napsal: pon říj 30, 2006 21:43
				od JRD McLAREN
				..na Trabanta....
 
som to neplaanoval..
..a kedze by ti to ostalo...
..a som nasiel komplet Calibru za 25t,-
na tachaci nieco malo zec 54tis/km.
..
(len to jakosik nemaa plac na zadnych sedackach..)
..
takze (by) som to xel na C20XE..
..
ale kedze uz je to het...
..tak sa momentaalne vykaslem aj na Calibru..
..5 aut mi zatial stacii..
 
			
					
				
				Napsal: pát lis 24, 2006 19:18
				od Ivan
				Sice drobnost, ale před zimou potěší: 
mám vyhřívané přední sedačky   
  
 Sedadlo je teplé do 20 vteřin, je to opravdu paráda.
 
			
					
				
				Napsal: pát lis 24, 2006 20:31
				od -peha-
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř pro 13, 2006 00:41
				od Ivan
				Dovoluji si upozornit na novinky na 
http://www.nexia.emuni.cz.
 (Dorazily z Německa před 2 dny.)
Jestli vše půjde podle plánu, tak se na jaře máte na co těšit, kolegové. Nebo znáte jinou Nexii, která bude mít pod kapotou přes 250 koní?  
