Stránka 1 z 1
					
				Moc prosím pár rad
				Napsal: úte dub 22, 2008 17:07
				od de.karlos
				Zdravím všechny,měl bych pár dotazů :Kde je konektor váhy vzduhu (IAT senzor)?Proč mi auto při rozjetí ztrácí otáčky,místo aby "zabralo?"Při volnoběhu mi otáčky klesnou až na  asi 600 a potom to motor "dohání"občasným zvyšováním.Chtěl bych podotknout,že mám dělané nové pístní kroužky+motor,olej,filtry,brzdy a stejně mi připadá,že nemá výkon.Jede slušně na studeno,ale jak se zahřeje je problém ho "vytočit".DÍKY: 

 
			
					
				
				Napsal: úte dub 22, 2008 18:58
				od Richard
				Malinko tě uklidním, domnívám se, že Lanos, stejně jako Nubi i Lega nemá váhu vzduchu, jen čidlo teploty nasávaného vzduchu, je někde v hadici sání, nebo v boxu filtru. Pokud by nebylo připojené svítí ti CHECK. S tím nízkým výkonem, může to být hodně věcí. Např. i lambda, ta se při studeném motoru neprojevuje a když se ohřeje, může dávat ř.j. nesmysly.
			 
			
					
				vaha vzduchu
				Napsal: stř dub 23, 2008 09:16
				od stepanek
				Richard píše:Malinko tě uklidním, domnívám se, že Lanos, stejně jako Nubi i Lega nemá váhu vzduchu, jen čidlo teploty nasávaného vzduchu, je někde v hadici sání, nebo v boxu filtru. Pokud by nebylo připojené svítí ti CHECK. S tím nízkým výkonem, může to být hodně věcí. Např. i lambda, ta se při studeném motoru neprojevuje a když se ohřeje, může dávat ř.j. nesmysly.
 Nejspis jsem vyveden z omylu Lanos nema vahu vzduchu?? Do ted jsem si myslel ze ano, kvuli teto hloupe veci jsem chtel dat pryc sportovni filtr..
 
			
					
				
				Napsal: stř dub 23, 2008 09:25
				od Richard
				Já jsem psal domnívám se.......  svou doměnku odůvodňuji absencí váhy vzduchu u NUBI i LEGY s podobným rokem výroby.  Daewoo u svých motorů používá jiné, jednodušší řízení i jinou řj., než příbuzný OPEL, ten váhu vzduchu má a taky má o něco málo nižší spotřebu a lepší běh motoru na volnoběh. Mluvím o příbuzných motorech 2.0 16V Nubi + Lega , který se montoval  např. do vozů Opel Vectra a Omega.
			 
			
					
				
				Napsal: stř dub 23, 2008 15:10
				od stepanek
				Richard píše:Já jsem psal domnívám se.......  svou doměnku odůvodňuji absencí váhy vzduchu u NUBI i LEGY s podobným rokem výroby.  Daewoo u svých motorů používá jiné, jednodušší řízení i jinou řj., než příbuzný OPEL, ten váhu vzduchu má a taky má o něco málo nižší spotřebu a lepší běh motoru na volnoběh. Mluvím o příbuzných motorech 2.0 16V Nubi + Lega , který se montoval  např. do vozů Opel Vectra a Omega.
 AHa tak to znamena jedinne rozdelat a podivat se... 

 
			
					
				
				Napsal: stř dub 23, 2008 17:19
				od peco
				predtym ako budes nieco rozoberat skus si zohnat rozdelovac vymenit a odskusat. 
nam toto robila mazda. (skocil si na plyn a motor nereagoval len sa dusil). iba sme vymenili rozdelovac a odvtedy to ide ako hodinky. bola to nejaka elektronika v rozdelovaci ci co.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 24, 2008 09:16
				od Slavek
				Koukni jestli ti nevypadla hadicka z MAP senzoru
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 24, 2008 16:57
				od de.karlos
				A kde najdu tu hadičku?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv dub 24, 2008 20:33
				od skorpion,
				nwm ae s tema otackama tu jedna rubrika byla a prislo se na to ze to dela kabel od ridici jednotky k motoru.nerikam ze je to ono ale dost mi to ten problem pripomina.......nemam pravdu???