STK KO - ovalita
Napsal: stř črc 02, 2008 20:56
				
				Tak lanosik dnes nepresiel STK z coho sme obaja dost smutny  
 
Dam sem hodnoty:
Teraz
BV1 2.1kN - 2.5kN
BV2 0.9kN - 1.3kN
BP 1.7kN - 1.3kN
-----------------------
Pred 2 r.
BV1 2,4kN - 2,5kN
BV2 0,7kN - 0,8kN
BP 1,4kN - 1,5kN
Mam zaznam 202 a 220:
- sumernost posobenia
- kotuce, bubny brzd
Co by ste navrhovali ako to odstranit a preco sa to takto zhorsilo?
Dik za rady.
			 
 Dam sem hodnoty:
Teraz
BV1 2.1kN - 2.5kN
BV2 0.9kN - 1.3kN
BP 1.7kN - 1.3kN
-----------------------
Pred 2 r.
BV1 2,4kN - 2,5kN
BV2 0,7kN - 0,8kN
BP 1,4kN - 1,5kN
Mam zaznam 202 a 220:
- sumernost posobenia
- kotuce, bubny brzd
Co by ste navrhovali ako to odstranit a preco sa to takto zhorsilo?

Dik za rady.
 No pokud máš ješte z čoho tak skúsiť zrovnať kotúče a vnútro bubnou no pozrieť platničky a obloženie a dokonale odvzdušniť to by malo pomôcť lebo ono tie údaje presne ukazujú na ovalitu no a pokud sú kotúče a bubny dostatočne hrubé tak stačí zrovnať ale v najhoršom je budeš musieť vymeniť
 No pokud máš ješte z čoho tak skúsiť zrovnať kotúče a vnútro bubnou no pozrieť platničky a obloženie a dokonale odvzdušniť to by malo pomôcť lebo ono tie údaje presne ukazujú na ovalitu no a pokud sú kotúče a bubny dostatočne hrubé tak stačí zrovnať ale v najhoršom je budeš musieť vymeniť  Ale fakt to nie je hrôza pokud Lanosík len také chybyčky vykazuje je to v pohode veď ja som už videl 5 ročné auta s brzdami v háji a boli vélké značky
 Ale fakt to nie je hrôza pokud Lanosík len také chybyčky vykazuje je to v pohode veď ja som už videl 5 ročné auta s brzdami v háji a boli vélké značky 
 
   . vysledok bol taky ze tentokrat som presiel, bol tam sice rozdiel ale maly a vpredu tiez ale naopak, takze sa tie sily vyrovnali a bolo to v poriadku.
 . vysledok bol taky ze tentokrat som presiel, bol tam sice rozdiel ale maly a vpredu tiez ale naopak, takze sa tie sily vyrovnali a bolo to v poriadku.