Se sněhem mám celkem dost zkušeností a mám ho rád, i když jsem tahal svýho Favorita z příkopu  

   jel jsem pomalu na letních gumách s dobrým vzorkem a měl jsem dost času vyzkoušet všechny poučky týkající se nedotáčivého smyku 
 
 
zkušel jsem ubrat, vyšlápnout spojku, přibrzdit  i přidat a už jsem byl s celou parádou v příkopě  

  nikomu se nic nestalo jel jsem snad 20 ...... když jsem vylezl z5 na silnici pochopil jsem ..... podklad byl zcela hladký led a na něm asi 5mm sněhu 
 
   
 
mám několik rad a ty zkušení mi řekonou že učím orly lítat..... ale neuškodí to.....
- nazujte zimní gumy sebehorší zimní je podstatně lepší než nejlepší letní 
- nejvíc to klouže po nasolení, když se sníh mění na sračkokaši a když je kolem "0" a nad ní
- bacha na hluboké vyjeté koleje  pokud jsou vyjeté až na asfalt jsou hrany pěkně ledový a není možné z nich bezpečně 
  vyjet,   mnohdy rozchod neodpovídá osobáku - sakra nebezpečné !!!!
- vemte si sebou lano, řetězy, já vozím i vojenskej rejček,dá se s ním třeba useknout větev odhrábnout sníh atd. když ho 
  nemáš jsi v háji, mám v kufru i igelitku  se šotolinou, hodí se  
 
 
-pokud je dost sněhu a víš že se budeš někam škrábat nasaď  řetězy v klidu někde na parkovišti a ušetříš spoustu času a nervů 
  až budeš nasazovat řetězy na zapadlém autě 
- na plyn a brzdu šlapat jemně jakoby "přes vejce" neškubat volantem vše plynule.....
- když přeženeš rychlost do zatáčky, žádná elektronika ti nepomůže skončíš v příkopu dřív než řekneš švec 
- a ještě dvě rady od mého táty: vždy jezdi tak rychle abys mohl jet i rychleji.......  a rozjet to umí každej, ale zastavit je 
   umění......
Přeju všem bezpečné jezdění v zimě ..... a štěstí přeje připraveným a co neubrzdíš to neukecáš  
