Lacetti SW
Napsal: sob zář 24, 2005 16:13
				
				Caute,chtel bych si poridit lacetti SW v cdx platinum bud v 1,8 nebo 1,6.Mohl by nekdo shrnout klady a zápory tohoto aua,problémy,spolehlivost,spotřeba,který motor je lepší?díky
			Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
jasne kup si radsi 3 roky stary auto ... jezis glady ty si lamaz..jedneo boze druhy o koze...no commentMr.Problem píše:Kup si raději Nubiru s LPG, pokud ti nevadí spotřeba !
Papirove vychazi lip ta 1.8. Ma mensi spotrebu a lepsi vykon. Na druhou stranu mam Nubiru kombi 1.6 a prijde mi, ze motor co do vykonu v pohode staci (a ta nova 1.6 ma vykon jeste o neco vetsi). Taky po tomhle aute koukam a zatim u me realne vyhrava 1.6. Prece jen je levnejsi a tak si clovek muze dokoupit nejakou dalsi vybavu, na kterou uz by treba pri 1.8 nevyslo.arbacher píše:Caute,chtel bych si poridit lacetti SW v cdx platinum bud v 1,8 nebo 1,6.Mohl by nekdo shrnout klady a zápory tohoto aua,problémy,spolehlivost,spotřeba,který motor je lepší?díky
Muzes si dokoupit metlu, 8 repraku, jiny radio, tempomat...Krtek píše:S tou výbavou jsi vedle. 1.8 má maximální a víc ani nemaj za doplatek. To samý u 1.6ky se daj pořídit myslim 3 stupně a ten nejvyšší by měl bejt stejněj jko u 1.8 (CDX) a bejt se všim. Já ještě v ceníku Daewrolwtu neviděl jedinou věc, která by se dala dokoupit navíc. Když nepočítam 2. sadu kol, dálniční známku, koberce a podobný univerzální samozřejmosti. Jo a metlu musíš dokoupit (jak kde, někde ti jí daji v ceně)
Co mi řikal i prodejce o starý nubiře tak mezi 2.0 a 1.6kou byl jedinej rozdíl v povinnym ručení ale v jízdě moc né (prej skoro vůbec podle zajetí)

Ma 8 repraku? Tak to v tom maj peknej gulasKrtek píše:Metlu musíš páč jediná nemetla je bílá a 8 repráků je u CDX yýbavy v ceně a tempomat nenabízej. Jedině nějakej samodomo neorigoš dodělávku. Jiný rádio to samý ale v ceníku prostě NIC neni. Samo ssebou že horní meze se ceně nekladou
 , na chevrolet.cz pisou, ze ma 6 a 8 mas za priplatek
, na chevrolet.cz pisou, ze ma 6 a 8 mas za priplatek  . Pak se asi vyplati priplatit za alarm, defend lock, mozna elektricky sklapavaci zrcatka, o stresni okno nemam zajem. A k tempomatu, nasel sem ho za cca 30t, takze pokud je to neorigo, tak je to slusna palka.
. Pak se asi vyplati priplatit za alarm, defend lock, mozna elektricky sklapavaci zrcatka, o stresni okno nemam zajem. A k tempomatu, nasel sem ho za cca 30t, takze pokud je to neorigo, tak je to slusna palka.
No no , zase neprehanej s tim rozdilemKrtek píše:S tou výbavou jsi vedle. 1.8 má maximální a víc ani nemaj za doplatek. To samý u 1.6ky se daj pořídit myslim 3 stupně a ten nejvyšší by měl bejt stejněj jko u 1.8 (CDX) a bejt se všim. Já ještě v ceníku Daewrolwtu neviděl jedinou věc, která by se dala dokoupit navíc. Když nepočítam 2. sadu kol, dálniční známku, koberce a podobný univerzální samozřejmosti. Jo a metlu musíš dokoupit (jak kde, někde ti jí daji v ceně)
Co mi řikal i prodejce o starý nubiře tak mezi 2.0 a 1.6kou byl jedinej rozdíl v povinnym ručení ale v jízdě moc né (prej skoro vůbec podle zajetí)


 Jinak mám na SWčku najeto něco přes 7000 km a zatím naprostá spokojenost. Spotřeba se zatím pohybuje kolem 8 litrů a doufám, že časem klesne. Jezdím tak na půl po Praze a půl po dálnici a okrskách. Většinou nepřekračuji povolenou rychlost o víc než 10 km/h, ale po dálnici klidně i 170 km/h. Jízdní vlastnosti mě plně vyhovují. Auto není na můj vkus ani moc tvrdé ani měkké, zkrátka akorát. Je to kombi, takže spíš klidná rodinná jízda, žádné závodění
 Jinak mám na SWčku najeto něco přes 7000 km a zatím naprostá spokojenost. Spotřeba se zatím pohybuje kolem 8 litrů a doufám, že časem klesne. Jezdím tak na půl po Praze a půl po dálnici a okrskách. Většinou nepřekračuji povolenou rychlost o víc než 10 km/h, ale po dálnici klidně i 170 km/h. Jízdní vlastnosti mě plně vyhovují. Auto není na můj vkus ani moc tvrdé ani měkké, zkrátka akorát. Je to kombi, takže spíš klidná rodinná jízda, žádné závodění  Kufr by mohl být větší (je poměrně mělký), ale zatím jsem odvezl vše, co jsem chtěl. Hlavně je v autě opravdu dost místa pro lidi (sednu si i sám za sebe a to mám 194 cm). Trochu mě zklamal příjem rádia, dost to v něm šumí a praská, ale to přisuzuji na vrub vestavěné anténě na skle. Ostatní drobnosti, jako občasné chraštění na různých místech neřeším, neb nevím jestli to způsobují věci ve schránkách nebo něco jiného. Auto je zatím vpodstatě stále v záběhu, ale na poklidnou jízdu se stačí pohybovat nad 2000 otáček. Pokud člověk chce jet sportovněji a chce, aby trochu zrychlovalo, tak je potřeba se držet někde nad 3500 n/min, pak má motor docela slušný zátah a táhne pěkně až k omezovači. Takže SWčko mohu klidně doporučit. Pořád je to dle mého nejlevnější pořádný kombík, co se dá (nový) koupit.
 Kufr by mohl být větší (je poměrně mělký), ale zatím jsem odvezl vše, co jsem chtěl. Hlavně je v autě opravdu dost místa pro lidi (sednu si i sám za sebe a to mám 194 cm). Trochu mě zklamal příjem rádia, dost to v něm šumí a praská, ale to přisuzuji na vrub vestavěné anténě na skle. Ostatní drobnosti, jako občasné chraštění na různých místech neřeším, neb nevím jestli to způsobují věci ve schránkách nebo něco jiného. Auto je zatím vpodstatě stále v záběhu, ale na poklidnou jízdu se stačí pohybovat nad 2000 otáček. Pokud člověk chce jet sportovněji a chce, aby trochu zrychlovalo, tak je potřeba se držet někde nad 3500 n/min, pak má motor docela slušný zátah a táhne pěkně až k omezovači. Takže SWčko mohu klidně doporučit. Pořád je to dle mého nejlevnější pořádný kombík, co se dá (nový) koupit.