Stránka 1 z 1
					
				Vysoké otáčky
				Napsal: stř říj 26, 2005 19:34
				od miilanekk@seznam.cz
				Chci se zeptat kdyz nastartuju tak mam vysoke otacky asi po minute klesnou na normal  

 
			 
			
					
				Re: Vysoké otáčky
				Napsal: stř říj 26, 2005 19:37
				od Kruger !!!
				miilanekk@seznam.cz píše:Chci se zeptat kdyz nastartuju tak mam vysoke otacky asi po minute klesnou na normal  

 
To je naprosto normal pač je v činnosti automatický sytič řízený řídící jednotkou (v manuálu se píše, že se má počkat půl minuty před vyjetím 

 )
 
			 
			
					
				Re: Vysoké otáčky
				Napsal: stř říj 26, 2005 19:45
				od Návštěvník
				kamos ma 16v ten kdyz nastartuje tak ma vse v poho
			 
			
					
				
				Napsal: stř říj 26, 2005 20:15
				od Olda
				Pánové, zkuste 1-2 zapnout klíček na cca 5sekund aby se natlakovala paliv. soustava, mě to potom nastartuje v celkem nízkých otáčkách a alespon to tolik nemlátí než se to zaolejuje 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř říj 26, 2005 20:22
				od Huda
				Olda píše:Pánové, zkuste 1-2 zapnout klíček na cca 5sekund aby se natlakovala paliv. soustava, mě to potom nastartuje v celkem nízkých otáčkách a alespon to tolik nemlátí
 než se to zaolejuje 

 
tak to nrfunguje nemuze byt rozbitej sitic
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř říj 26, 2005 20:42
				od Olda
				Huda píše:Olda píše:Pánové, zkuste 1-2 zapnout klíček na cca 5sekund aby se natlakovala paliv. soustava, mě to potom nastartuje v celkem nízkých otáčkách a alespon to tolik nemlátí
 než se to zaolejuje 

 
tak to nrfunguje nemuze byt rozbitej sitic
 
Ne, palivo a otáčky dávkuje řj, ale pokud to nenatlakuji, tak startuji tak na 1500 ot 

  a mlátí to jak svina 
 
samozřejmě pokud jednou zapneš klíček tak ho musíš pak nechat asi 15 sek. vypnutej aby se čerpadlo znovu sepnulo, poznáš to podle bzučení od pravé zadní sedačky... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř říj 26, 2005 23:01
				od Ivan
				Když je motor studený a nastartuje se, tak se zapne sytič. Já mám otáčky za studena kolem 1200, ale za chvíli klesnou na obvyklých 800.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 27, 2005 07:39
				od cubafire
				Ivan píše:Když je motor studený a nastartuje se, tak se zapne sytič. Já mám otáčky za studena kolem 1200, ale za chvíli klesnou na obvyklých 800.
Tak tak. 
 
A není vyjímkou 1500 nebo, že zůstane chvilinku viset 1500 rpm po vyřazení na křižovatce.
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 27, 2005 12:09
				od Blue Lanos
				dnes som to rano skusal pekne az na 3 krat som nastartova. A zda sa ze to funguje mal so nizsie otacky ako ked otocim klucom pockam a hned natocim 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 27, 2005 16:27
				od fireman
				Ivan píše:Když je motor studený a nastartuje se, tak se zapne sytič. Já mám otáčky za studena kolem 1200, ale za chvíli klesnou na obvyklých 800.
presne takto sa chova aj moja Nessi 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 27, 2005 21:11
				od Kruger !!!
				Mno, ony asi mají 16v nižší otáčky než 8v pač já mám těch 1500 ot/min. pokaždé (po delším odstavení) a na křižovatkách rovněž, ale pak to pozvolna klesá  

  . Neviděl bych v tom problém - jinak volnoběžné podle otáčkoměru tipuji tak na 900, ale mám 8v. Jinak při startování po delším odstavení čekám na zhasnutí kontrolky AirBagu, až tak moc zas spěchat nemusím 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 27, 2005 21:14
				od mrk
				no tak ked radi robite pokusy, tak skuste toto:
situacia: vypnuty motor. stlacte plynovy pedal az na podlahu a podrzte ho tak povedzme 2sekundy. pustite plynovy pedal. nastartujte  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv říj 27, 2005 21:17
				od mrk
				inak ked je studeny motor, tak u mna to trva dost dlho kym klesnu otacky. ale klesaniu otacok napomaham tak, ze vytlacim spojku a pustim, hned na to vzdy klesnu otacky, tak o 50 ot/min. pripadne pustim naplne ventilator kurenia a klesnu otacky ovela.