Stránka 1 z 1
					
				Kalos vs. Lanos
				Napsal: pon lis 28, 2005 18:33
				od Mirek
				Několikrát jsem tady četl, že nástupcem Lanose je Lacetti, že Kalos je menší než Lanos atd. Tak jsem to lehce pohledal a tady je výsledek:
Lanos sedan: délka 4237, šířka 1678, výška 1432
Kalos sedan: délka 4235, šířka 1670, výška 1495
Lacetti sedan: délka 4515, šířka 1725, výška 1445
			 
			
					
				
				Napsal: pon lis 28, 2005 19:26
				od Blue Lanos
				A winner is?? LANOS!! 

  Ale aj tak kalos nie je je vacsi ale zasa Lacatti sedan bola nubira (asi travestita 

 ) a ta sa nedala dorvant s lanosom. Potom vymysleli Lacettiho 5dv a ten som si myslel, ze by bol dostojnym nastupcom aspon 5dv. modelu 

 
			
					
				
				Napsal: pon lis 28, 2005 19:30
				od Mirek
				Blue Lanos píše:A winner is?? LANOS!! 

  Ale aj tak kalos nie je je vacsi ale zasa Lacatti sedan bola nubira (asi travestita 

 ) a ta sa nedala dorvant s lanosom. Potom vymysleli Lacettiho 5dv a ten som si myslel, ze by bol dostojnym nastupcom aspon 5dv. modelu 

 
Kalos je přece vyšší!  

 
			
					
				
				Napsal: pon lis 28, 2005 19:39
				od Blue Lanos
				to sem vedel, len som to zabudol napisat a potom som len cakal kto mi to prvý sem vyhodi 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: pon lis 28, 2005 19:45
				od peter NR
				Mirek píše:
Kalos je přece vyšší!  

 
...a vyššia bere... 
 
 
Ja si myslím, že kalos je nástupcom lanosa a lacetti nástupcom nubiry...
Jedine žeby som sa mýlil...
 
			
					
				
				Napsal: pon lis 28, 2005 21:04
				od Krtek
				Jasně kalos je místo lanose a Lacík JE Nubira, akorát zkrácená. Když Nubir3=Lacetti Sedan a combi tak to ani jinak bejt nemůže. Lacetti HB je prostě jenom taková sportovnější nebo sociálnější verze pro lidi co chtěj "velký auto" a nepotřebujou moc kufr.
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 29, 2005 11:08
				od PavelZ
				Kalos je nastupcem Lanosu. I puvodni Nubiry se prodavaly ve 3 verzich: HB, sedan, kombi, jen toho HB se u nas moc neprodalo. Takze Lacetti ve vsech verzich je nastupce Nubiry.
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 29, 2005 11:15
				od mrk
				Kalos je nastupcom Lanosa. Ale kedze teraz mam Lanosa, Kalosa by som si namiesto neho urcite nekupoval, lebo by sa mi to zdal byt skok do nizsej triedy. Lanos nebol na pohlad tak male auto ako je Kalos.
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 29, 2005 20:44
				od peter NR
				mrk píše:Kalos je nastupcom Lanosa. Ale kedze teraz mam Lanosa, Kalosa by som si namiesto neho urcite nekupoval, lebo by sa mi to zdal byt skok do nizsej triedy. Lanos nebol na pohlad tak male auto ako je Kalos.
To máš pravdu, ale taký je trend - autá tejto kategórie sú čím ďalej menšie, ale zasa vyššie...
...a mimochodom ja tiež nepatrím k obdivovateľom tohoto trendu... 

 
			
					
				
				Napsal: úte lis 29, 2005 20:58
				od mrk
				Neviem, ako je to s tym trendom, ale nove Clio sa mi zda byt vacsie, aj nova Fiesta ako predosle modely.
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 29, 2005 21:06
				od peter NR
				to je fakt... asi ako u ktorej značky - zober si fabia vs. felicia, volakedy sa mi páčili napr. aj seaty ale novinky ako altea, leon (new), toledo (new) mi nič nehovoria, svokor kúpil nového civic-a, čo bol volakedy nízky šporťák a teraz v tom sedíš ako v autobuse... ale to je len môj názor, koľko ludí tolko chutí... 

 
			
					
				
				Napsal: úte lis 29, 2005 21:22
				od Krtek
				Souhlas s Peter NR. Ten trend vysokejch úzkejch hnusů m,i taky leze krkem. Možná je to dobrý pro nastupování v důchodu. Nejhezčí Civic byl ten v TNFS Undergroundu. Ten dnešní už ujde ale předposlední generace byla obrhnusná. U Fabie se nemůžu zabvit pocitu, že to auto si vozí v hlavě nádor.  Prostě mi to tak nějak připadá ta její buldokovitost. Zlatá Felda, poslední česká a poslední hezká škodofka. 
S těma třídama je potíž. Velký auta se zvětšujou a u malejch vznikaji podkategorie. Dřív třeba Panda 1 a starý Polo bylo skoro to samý a dneska jsou to 2 různý třídy. Viz třeba rozdíl v Golfu 1 a 4
			 
			
					
				
				Napsal: úte lis 29, 2005 21:25
				od Kessler
				Však i ten Racer byl ve své době myslím střední třída a teď se může skoro zařadit ke Kalosovi do malých vozů, i když je o něco delší...a o 13,5 cm nižší... 

 
			
					
				
				Napsal: stř lis 30, 2005 08:04
				od slaza
				Krtek píše:Souhlas s Peter NR. Ten trend vysokejch úzkejch hnusů m,i taky leze krkem. Možná je to dobrý pro nastupování v důchodu. Nejhezčí Civic byl ten v TNFS Undergroundu. Ten dnešní už ujde ale předposlední generace byla obrhnusná. U Fabie se nemůžu zabvit pocitu, že to auto si vozí v hlavě nádor.  Prostě mi to tak nějak připadá ta její buldokovitost. Zlatá Felda, poslední česká a poslední hezká škodofka. 
S těma třídama je potíž. Velký auta se zvětšujou a u malejch vznikaji podkategorie. Dřív třeba Panda 1 a starý Polo bylo skoro to samý a dneska jsou to 2 různý třídy. Viz třeba rozdíl v Golfu 1 a 4
Přesně jsi to trefil, moji mamince (80 let) se do Kalose velmi dobře nastupuje, lépe jak do Feldy, o Fabii nemluvě. Pro ročníky nad 50 to je (nebo loni bylo), ideální auto (výkon x prostor x cena). Ale proti gustu žádný dyšputát.
 
			
					
				
				Napsal: sob dub 28, 2007 09:48
				od Janoo
				Kalos a Lanos majú aj celkom dosť vecí spoločných takže porovnávať je ťažké a ked je Kalos nástupca Lanos tak by mal byť aj rozmerovo väčší  
 
  