Stránka 1 z 1
					
				Porucha v mrazu
				Napsal: ned led 29, 2006 11:07
				od Oldřich Novák
				Ahoj zdravím všechny jsem tu nový ale chtěl bych zdělit svoji poruchu.při mrazu-26jsem nastartoval a odjel do práce celkem v pohodě(6km tekže o topení není řeč).Další den po nastartovaní mi řekl šesty smysl podívej na motor.A ejhle kapal olej z pod olelového filtru.Šup do servisu tam mi vyměnili nový filtr zdarma(i nato se vztahuje záruka) a říkali že už jsem dneska druhý se stejným problémem.Takže pozor i nato.
Kalos1.2S rok2004.
			 
			
					
				
				Napsal: ned led 29, 2006 11:24
				od Blue Lanos
				
 toto iste sa satlo aj mne asi po 2 rokoch ked sme mali lanika noveho 

  bola to zevraj nejaka zla seria filtrov, ktore nejako netesili a slzilo to tade. Aj mne ho vymenili a olej doliali. Nastastie sa to odvtedy nezopakovalo...
 
			
					
				
				Napsal: úte led 31, 2006 11:50
				od karstn
				Sice mam nubiru (laceti) ale vcera rano jsem objevil nahodou olejovou skvrnu pod autem. podle rychleho prohlidnuti asi tece kolem olejoveho filtru. Uvidime co reknou v servise jak budu auto vyzvedavat. 
Pokud to bude casejsi zavada v mrazech tak to neni dobra zprava. kdo to ma v novych autech hlidat.  

 
			
					
				
				Napsal: ned úno 05, 2006 09:18
				od palikx
				tak k tomuhle asi toto.nam se posledni dobou deje ze tecou filtry vseobecne.soudruzi v koreji delaji pravdepodobne velke chyby pri vyrobe.kazdy tejden minimalne jedno auto s takovym problemem.a neni to zimou delalo to i v lete.jen postreh a asi v zime je mozne ze to bude castejsi.takze pro vsechny obcas se mrknete.muze se stat ze se filtr uplne roztrhne.
			 
			
					
				
				Napsal: ned úno 05, 2006 09:26
				od pekrtek
				V minulosti se mi to stalo také na Raceru. ale na Lanosu ještě ne (ten je v teple v garáži) a tak noční mrazy mu neškodí. A nyní něco objevného: Asi díky mrazům tam bude než se to zahřeje "trochu" větší tlak oleje.
			 
			
					
				
				Napsal: ned úno 05, 2006 09:31
				od palikx
				Koukam ze sem ten duvod nejak zapomel napsat takze presne jak rekl p.krticka.tlak oleje ale jen minimalne je  tam redukcni ventil a ten v obehu necha maximalne 4 bary.
			 
			
					
				
				Napsal: ned úno 05, 2006 11:12
				od pekrtek
				palikx píše:Koukam ze sem ten duvod nejak zapomel napsat takze presne jak rekl p.krticka.tlak oleje ale jen minimalne je  tam redukcni ventil a ten v obehu necha maximalne 4 bary.
Díky za pochvalu.
 
			
					
				Re: Porucha v mrazu
				Napsal: pon bře 13, 2006 22:51
				od Hynek
				Oldřich Novák píše:Ahoj zdravím všechny jsem tu nový ale chtěl bych zdělit svoji poruchu.při mrazu-26jsem nastartoval a odjel do práce celkem v pohodě(6km tekže o topení není řeč).Další den po nastartovaní mi řekl šesty smysl podívej na motor.A ejhle kapal olej z pod olelového filtru.Šup do servisu tam mi vyměnili nový filtr zdarma(i nato se vztahuje záruka) a říkali že už jsem dneska druhý se stejným problémem.Takže pozor i nato.
Kalos1.2S rok2004.
Ta závada je celkem pochopitelná,ale svědčí o slabém prohřátí motoru pře jízdou.Tlakový regulátor,který udržuje olejový tlak je v tak krutém mrazu neúčinný a nemůže propustit hustý olej zpět do vany. Ten tlak dosahuje v mraze pod 15 stupňů C až 18 atmosfér!!!Tak se nediv,že jakákoliv volnější hadice,či filtr to odnese.Rada: Nechat v tak extrémním mraze motor ohřát na volnoběh alespoň 3 minuty a i pak mít lehkou nohu!
 
			
					
				
				Napsal: úte bře 14, 2006 09:27
				od karstn
				Ja sem stal 5min nez jsem oskrabal auto a pak jsem jestejel dost jemne nez mel motor normalni teplotu a stejne to odnesl olejovy filtr. Spis tesneni to nedalo. Vymenili mi ho zdarma na zaruku a rikali ze posledni dobou je to caste asi ty filtry pri vyrobe odflakuji.
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 14, 2006 13:54
				od Hynek
				karstn píše:Ja sem stal 5min nez jsem oskrabal auto a pak jsem jestejel dost jemne nez mel motor normalni teplotu a stejne to odnesl olejovy filtr. Spis tesneni to nedalo. Vymenili mi ho zdarma na zaruku a rikali ze posledni dobou je to caste asi ty filtry pri vyrobe odflakuji.
Dobrý odpoledne! 

 No 5 minut je opravdu dost dlouhá doba.Asi máš pravdu v tom,že je výroba filtru odfláknutá nebo jsi ho "načal" už předtím. Ahojky!Jen ať to jezdí!!!
 
			
					
				
				Napsal: úte bře 14, 2006 21:54
				od petrm
				bohužel jde o zmetkové filtry máme s nima dost problémů a bohužel je to od různých výrobců z koreje asi to dělá jedna linka a jen se mění krabice a nápisy  

 ty problémy jsou už skoro rok a je jedno jestli je teplo nebo zima
 
			
					
				
				Napsal: stř bře 15, 2006 16:41
				od karstn
				Hynek píše:karstn píše:Ja sem stal 5min nez jsem oskrabal auto a pak jsem jestejel dost jemne nez mel motor normalni teplotu a stejne to odnesl olejovy filtr. Spis tesneni to nedalo. Vymenili mi ho zdarma na zaruku a rikali ze posledni dobou je to caste asi ty filtry pri vyrobe odflakuji.
Dobrý odpoledne! 

 No 5 minut je opravdu dost dlouhá doba.Asi máš pravdu v tom,že je výroba filtru odfláknutá nebo jsi ho "načal" už předtím. Ahojky!Jen ať to jezdí!!!
 
problem je ze kousek odemne jsou chladici veze a stech de vecne para. I kdyz kolegove kteri bydli v horach nemusi skrabat ja ano pac to hned namrza jak je kolem nuly tudiz sem ho nemel kdy nacnout bo furt skrabu okna uz sem desne nasrany s te dlouhe zimy  

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 15, 2006 19:20
				od petrm