Stránka 1 z 1
					
				zasekle leve zadni kolo
				Napsal: čtv kvě 04, 2006 23:39
				od kaucukovnik
				Ahojte.
Mame problem. Pred 2 dnama sem byl na jizde. Vsechno v normalu. Dnes chtela segra jet a kolo bylo zasekle. Nepodarilo se to na silu rozjet.  Vymenili sme teda kola a pritom zjistili zavadu jen na levem zadnim kole. Vypada to na navzdy zabrzdenou brzdu nebo zadrene lozisko ale hluk sme zadny pri jizde neslyseli. Setkal se s tim uz nekdo?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv kvě 04, 2006 23:50
				od petrm
				běžné stává se že se přilepí zadní pakna při zatažené ruční brzdě sundej kolo a velkou palicí bouchni do bubnu aby se uvilnil a když se bude točit tak se zkus projet a kyž to bude hodně bouchat nebo vibrovat musí buben dolu a vyčistit případně dát nový pakny . někdy pomůže párkrát se skusmo prudce rozjet dopředu a dozadu jakoby trhat s autem na kvalt a někdy se to uvolní  

 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 05, 2006 18:40
				od kaucukovnik
				dekuju. Pokusim se to nerozmlatit
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 07, 2006 15:30
				od zmeski
				mne to robilo tiez, bola to pokazena rucna brzda.........vraj sa za nu velmi tahalo 

 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 07, 2006 22:01
				od kaucukovnik
				Nooo, Busili sme do toho a uvolnilo se to uz ve chvlili kdy sme teprve omlacoali rez z bubnu. Jinak u nas to mozna bylo tim samym ale da se rict ze pakny byly dost od sebe. Trochu sme pootocili tou ozubenou hridelkou nazpet. Oblozeni je tak do pulky ojete.
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 07, 2006 22:42
				od ppp
				Mne sa osvedcilo na odtrhnutie prihrdzavenych pakni nacuvat do obrubniku. Samozrejme ze to pouzite az ked potiahnede bloknute zadne kolesa aspon o meter.
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 08, 2006 10:58
				od conpet
				Tohle vsechno urcite prameni od pouzivani rucni brzdy pri parkovani. Ja rucku nepouzivam vubec, vzdycky tam necham 1 nebo R. Rucku mam jen na rozjezd v kopci ( ale taky vyjimecne, rychlym preslapnutim to jde taky  

 ) no a pak na hodiny na snehu  

 . Na nic jinyho rucku nepotrebuju. A takovejdle problem me jeste nepotkal - zatim  

 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 08, 2006 12:24
				od Sato
				conpet píše:Tohle vsechno urcite prameni od pouzivani rucni brzdy pri parkovani. Ja rucku nepouzivam vubec, vzdycky tam necham 1 nebo R. Rucku mam jen na rozjezd v kopci ( ale taky vyjimecne, rychlym preslapnutim to jde taky  

 ) no a pak na hodiny na snehu  

 . Na nic jinyho rucku nepotrebuju. A takovejdle problem me jeste nepotkal - zatim  

 
Presne tak... plne suhlasim...  

 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 08, 2006 20:34
				od ppp
				Mo problem prameni z toho ze mi servisaci moc utiahli rucnu a ja na to doma furt zabudnem a nepovolim ju.
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 08, 2006 22:14
				od peter NR
				Sato píše:conpet píše:Tohle vsechno urcite prameni od pouzivani rucni brzdy pri parkovani. Ja rucku nepouzivam vubec, vzdycky tam necham 1 nebo R. Rucku mam jen na rozjezd v kopci ( ale taky vyjimecne, rychlym preslapnutim to jde taky  

 ) no a pak na hodiny na snehu  

 . Na nic jinyho rucku nepotrebuju. A takovejdle problem me jeste nepotkal - zatim  

 
Presne tak... plne suhlasim...  

 
tiez suhlasim... ibaze rucna brzda je na nieco urcena a na to by mala sluzit... a pokial je cely system v poriadku, podla mna nieje o com... takze rucku pouzivam podla potreby - dost casto (dialkovy start)... ale - lana mam vymenene, pakne tiez, bubny stiahnute, valceky v poriadku - takze som kludny... 
