Stránka 1 z 1
					
				I M O B I L I Z E R
				Napsal: stř kvě 17, 2006 19:55
				od pilot
				Ahoj všichni, včera jsem vyjel do obchodu a po cestě zpět mi auto chcíplo jako kdyby došel benzín. Po nějaké době pátrání, proč se to stalo, jsem objevil spálenou pojistku 30A(uprostřed první zleva). Než jsem ji vyměnil, všiml jsem si, že po přiložení protikusu imobilizéru se mi nerozsvítila kontrolka čidla  motoru. Pak jsem tu 30A vyměnil a zkusil to znova. Spojím imobilizér, otočím klíčkem do první polohy a všechno je O.K. i kontrolka motoru svítila. Začal jsem startovat. Motor se párkrát otočil a zhasl a sním i kontrolka motoru, pojistka 30A fuč. Nevíte někdo čím to může být. [/b]
			 
			
					
				
				Napsal: čtv kvě 18, 2006 18:41
				od Vít, Jiří
				já jako bejvalej nexiák- ti poradím jen to že na tý pojistce je kromě ben. čerpadla taky čidlo olejového tlaku -mě například to dělalo to čidlo normálně proteklo a olej to vyzkratoval-pálil mi jednu pojistku za druhou-chce to prohledat vše co je na té pojistce napojenné
opravě zdar-můj autoeletrikář to hledal 10 hodin v kuse vystříhal mi imobilizer a palk se na něm chtěl oběsit když zjistil co to vlastně dělalo 
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv kvě 18, 2006 19:07
				od pilot
				No asi máš pravdu s tím čidlem. Nedávno jsem tady psal, že mi problikává a svítí kontrol. oleje. Tak to asi bude tím. Tak ti díky ozvu se až to spravím. Čau Roman
			 
			
					
				
				Napsal: pát kvě 19, 2006 23:43
				od pilot
				
    Tak jsem se ještě trochu pátral po problému proč! Myslíš, že to fakt může být tím ol. čidlem? Protože to čidlo je prý jen na kostře a tak by to nemělo dělat neplechu. Si myslím,ale můžu se mýlit,že? Ale zase proč má tři výstupy? Jsem z toho blázen. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob kvě 20, 2006 00:48
				od petrm
				jednoduchý musíš vzít schéma a hledat ale když ti to vyráží pojistku po nastartování klidně by to mohlo to čidlo dělat jak se sepne  

 
			 
			
					
				
				Napsal: sob kvě 20, 2006 20:03
				od pilot
				Tak to bylo opravdu to čidlo. Děkuju všem za radu
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 14:45
				od Vít, Jiří
				neni za co já jen doufám že na mojí nubiře se to už nestane protože má asi daleko složitější elektriku než nesíí 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 19:38
				od petrm
				Ano Nubira má složitější elektriku ( spíše v množtví kabelů ) ale mnohem lepší schéma a dalo by se říct i přístupnější jen je tam jakýsi "splice pack " což je spojení asi deseti kabelů propojkami a tam se někdy stane že se to speče dohromady a to je pak problém najít protože tyhle spojky jsou na dost špatně přístupných místech  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 20:22
				od pilot
				Vít, Jiří píše:neni za co já jen doufám že na mojí nubiře se to už nestane protože má asi daleko složitější elektriku než nesíí 

 
Jen je škoda, že se tam nevleze plochý klíč a očkový jsem tak velký nesehnal tak s tím skočím do servisu. Zatím jsem to odpojil a jezdí.
Ještě jednou díky a hodně štěstí s autí a ahoj zase někdy na srazu.
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned kvě 21, 2006 20:26
				od petrm
				vem ho hasákem nebo velkejma sikovkama není moc utaženej  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon kvě 22, 2006 22:02
				od pilot
				Tak jsem si sehnal očko a zítra se na něj vrhnu.
Je tam fakt ěpatný přístup. Aby tam člověk viděl na čidlo musí rozdělat celý vrch motoru. A je dost utáhnutý plochou 27 jsem ho nepovolil. Měnil jsi ho zvrchu nebo zespod?
			 
			
					
				
				Napsal: stř kvě 24, 2006 23:26
				od petrm
				jelikož dělám v dílně tak na heveru od spodu a přístup je na něj fakt špatnej  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv kvě 25, 2006 19:40
				od pilot
				dlouho jsem tu nebyl tak čidlo je vyměněno a vše funguje jak má. Byla to fuška bylo úplně dorvané na fest.Nešlo to povolit, ale po nějaké době povolilo to jsem si opravdu oddechl. Děkuju a čauec