Stránka 1 z 2
					
				Emise - Nubira 1,6 16V r.v.99
				Napsal: stř led 03, 2007 22:55
				od Bery
				Zdravim,
jake mate hodnoty emisi?
Ja mam:
Teplota oleje     89
Otacky              2570
Predstih            77,1
Uhel sepnuti      77,1
CO [% obj]       0,00
CO2 [% obj]     14,8
HC [ppm obj]       95
O2 [% obj]        0,22
Lambda            1,005
COcor [% obj]       0.00
Hlavne by me zajimala hodnota HC. Je to normalni ? Nekde sem se docetl ze max hodnota HC je 100.
Dodavam ze motor ma najeto asi 105 tisic. Je s nim docela slusne zachazeno.
Podelte se o svoje hodnoty 

B.
 
			
					
				
				Napsal: stř led 03, 2007 23:06
				od -peha-
				Zdravím a pozerám  

 Tvoje hodnoty jsou OK dokonca aj HC lebo je to tak ako píšeš do 100 

 Inak sme to tu dnes už dakde riešili 
 
  
 
			
					
				
				Napsal: stř led 03, 2007 23:24
				od Bery
				hm tak sem to tady procetl a vidim, ze treba Richard a Vlasta maji hodnoty HC kolem 20. Jak to ze mam o tolik vic ?   

  to nevesti nic dobryho.. 
a to si fakt myslim ze se s tim zachazi slusne. Zadne honeni za studena, vetsinou jezdeni 2.5-3,8k ot. Jen obcasne vylety k 5,5k 

 
			
					
				
				Napsal: čtv led 04, 2007 07:36
				od Tomáš
				To mě zajímá , musím se doma podívat do protokolu........
			 
			
					
				
				Napsal: čtv led 25, 2007 17:27
				od Bery
				No taaak pisnete sem svoje hodnoty 

 Mate nekdo HC taky tak blizko stovce ?
 
			
					
				
				Napsal: pát led 26, 2007 21:23
				od palikx
				no hodnoty maji byt max 100.ale CO mas dobry lambda je ok.k tomuhle ti jen reknu co me rekl muj emisni technik.to auto je zaspineny a ucpany sazemi.musi se obcas poradne protahnout.ve vyssich otackach /cca 3-4 tis/poradny tah aspon 20-50 km.
			 
			
					
				
				Napsal: pon led 29, 2007 15:31
				od stefan
				Konečne sa úkázalo že riadna emisná meria aj teplotu oleja,
a kontrolujú či má motor požadovanú teplotu.
			 
			
					
				
				Napsal: úte led 30, 2007 02:21
				od Bery
				palikx píše:...musi se obcas poradne protahnout.ve vyssich otackach /cca 3-4 tis/poradny tah aspon 20-50 km.
Vyzkousim. Jak opadne snih, tak to procistim 

 
			
					
				
				Napsal: úte úno 06, 2007 05:58
				od Pavel Beneš
				tak já měl také HC vysoké a řekli mi, že mám ucpaný vzduchový filtr (cca 8000km), strašně pomalu klesala HC dolů a byla i v červených hodnotách. CO nízké a lambda 1,05. Já právě myslel že lambda má být do 1, tak jsem jí vyměnil, a filtr také. Předtím se motor trochu dusil, teď jede jak brus, spotřeba šla zhruba o půl litru dolu, tak asi měli pravdu.. Jsem zvědavý na příští emise. Zdar všem
			 
			
					
				emise
				Napsal: úte úno 06, 2007 12:46
				od Serpico
				....no Beneš ten vzduchový filtr je základ.....
Mějte se fajn
			 
			
					
				
				Napsal: stř úno 07, 2007 05:59
				od Pavel Beneš
				po 8mega a půl roce je filtr základ???? Si děláš srandu? Kdys ho měnil ty!! Já mám teda ve zvyku jednou ročně a znám pytlíky, kteří ani neví kde je..... ty základe! Mojemu autu se dostává větší péče než faraónům od otroků....
			 
			
					
				
				Napsal: čtv úno 08, 2007 10:41
				od rado75
				Zdravím, tak tu sú moje hodnoty kvôli ktorým som nepriešiel cez TK. V servise Daewoo mi po hodine diagnostiky nevedeli povedať príčinu.
Po ich odporúčaní, aby som do nádrže dal čistič vstrekovačov a vyjazdení celej nádrže som znova absolvoval TK s takmer takými istými hodnotami.
 Na voľnobehu je to OK ale pri zvýšených otáčkach je tam vysoké CO a HC. Porovnaním s hodotami Beriho mi vychádza, že mám uletené hodnoty predstihu a uhla zopnutia. Neviete niekto kde by hohla byť chyba?
otáčky:...................810.......3000
predstih(°KH):.........20.........20
uhol zopnutia(%):....0...........0
teplota oleja:...........90.........92
CO2 (%vol):...........15,1......12,2
CO (%vol):.............0,04......4,47
HC Hexan (ppm):....60.........205
O2 (%vol):.............0...........0,02
lambda:..................0,996....0,871
CO korig (%vol):.....0,04......4,47    
Jedná sa nubiru 1,6 16V, 2001, 2 x lambda
Ďakujem
			 
			
					
				emise
				Napsal: čtv úno 08, 2007 11:03
				od Serpico
				....no rado obávám se, že tvém případě se jedná o vyběhaný - nebo přidřený motor - pístní kroužky  ( hodnoty HC při 3tis. ot. ) kolik má km a hlavně bere olej?, ale pokud počítám průměr 20tis. km  na rok a to je vyšší průměr, tak se mi to nezdá - jinak klasika vzduch filtr a následně změřit kompresi ( stejné hodnoty pro každý válec ) - v úvahu připadají vodítka gufera ventilů ( za 6 let můžou ztvrdnout ), následně motor bere olej vrchem...ale na co byli v tom servisu - škoda že si z Bratislavy jsem přesvědčen, že palikx a petrm by to zmákli....
Mějte se fajn
			 
			
					
				emise
				Napsal: čtv úno 08, 2007 11:15
				od Serpico
				...no rado těch necelých 50tis. km jsem přehlídl ( jsi původní majitel? ),
pak je divný předstih ten se mění od 5 . 10 základ volnoběh až po 40 podle typu - většinou se neuvádí - otázka je katalyzátor ( ale to by nebyl tak velký rozdíl mezi nízkými a vyššími otáčkami...každopádně by byl zajímavý názor palikxe - já jsem jenom amatér ( Dalibor z donucení jako s těma houslema )....
Mějte se fajn
			 
			
					
				
				Napsal: čtv úno 08, 2007 11:38
				od Richard
				Na motoru máš teda najeto dost málo, jaký máš emise na LPG? Jsou Ok? Myslím, že při provozu na LPG se motor, lambda, svíčky, kat  "otráví" zpodinama z hoření LPG a pak se neumí uregulovat na benzín. Většinou studený motor běží na benzin dobře ale po ohřátí kdy začne regulovat lambda hází ŘJ chybný hodnoty a to může být problém.  Samo můžeš mít i špatný katalyzátor 
 
  