Stránka 1 z 2
					
				Kontrolka rezervy a okénko u řidiče???
				Napsal: pon bře 12, 2007 18:58
				od Tomas
				Ahojte potřeboval bych poradit mám NUBIRU combi 1.6. a mám problémy s otevíráním a zaviráním okna ve dveřích u řidiče (je na elektriku) - zasekáva se, někdy vůbec nejde zatáhnout. Opravoval jste to už někdo (a jak 

 ) nebo jak na ten systém. 
 

 Nefunguje mi kontrolka na přístrojové desce pro rezervu. Měnil jsem žárovky v přístrojové desce a kontroloval jsem i žárovku pro rezervu a je O.K. -> nevíte v čem můžebýt problém  
 
   
  
Dík za info
 
			
					
				aaa
				Napsal: pon bře 12, 2007 21:24
				od simone
				no ta kontrolka nesvieti ani mne som prezrel cele a problem asi v nadrži v čidle a tak som to nechal tak ked klesne dotankujem. Idem na LPG takže často to nieje. S tým oknom je to ako v NEXII najdi niekde to je . Su problemove tie vodiace dražky ak motor je OK
			 
			
					
				
				Napsal: úte bře 13, 2007 08:45
				od vado
				Mne na lanose pomohla iba vymena celeho mechanizmu. Ak je elektromotor OK, staci naozaj len ten mechanizmus, stoji +-600 Skk (na lanos). Problem je v tom, ze vodiace drazky su uz vybehane a sklo sa vzpriecuje. Radsej to vymen, mne okno zliezlo dole a hore uz nechcelo. Musel som rozobrat dvere a rucne mu "pomoct".
Cela vymena trva asi 15-20 minut a zvladne to aj priemerne zrucny clovek, ktory vie, ze skrutkovac sa nepouziva na prepichovanie dierok na opasku  

 
			
					
				
				Napsal: úte bře 13, 2007 11:31
				od GHOST
				vado píše: skrutkovac sa nepouziva na prepichovanie dierok na opasku  

 
Ale dá sa 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 12:58
				od Richard
				Tomáši, kontrolka stavu paliva na Nubiře je nastavena tak, že svítí opravdu hodně pozdě, tak mnozí se slabšími nervy ji nikdy neuvidí svítit 

 funguje tak, že kromě plováku (pro měřák) je tam odpor (termistor), který se chladí o benzín. Když se vynoří z benzínu ohřeje se, změní odpor a kontrolka svítí.  Když jsem tento systém zkoušel asi před 2 lety, jel jsem s ručičkou na "0" asi 80- 100km a teprve pak v zatáčkách se začal kontrolka rozžínat. Pak jsem do nádrže dostal asi 58 litrů, tedy tam bylo asi 4-5 litrů.   
 
Ale Tomáši kotrolka paliva se tu už zcela jstě řešila, a stahování oken taky, než založíš nové téma dej nejdřív hledat a pročti vše co je o problému napsáno 

 
			
					
				aaa
				Napsal: stř bře 14, 2007 15:19
				od simone
				to tak funguje??? ta nohol som ja dvíhať plavak!! to jedosť blbý system s tým odporom 

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 15:30
				od Tomáš
				Richard píše:Tomáši, kontrolka stavu paliva na Nubiře je nastavena tak, že svítí opravdu hodně pozdě, tak mnozí se slabšími nervy ji nikdy neuvidí svítit 

 funguje tak, že kromě plováku (pro měřák) je tam odpor (termistor), který se chladí o benzín. Když se vynoří z benzínu ohřeje se, změní odpor a kontrolka svítí.  Když jsem tento systém zkoušel asi před 2 lety, jel jsem s ručičkou na "0" asi 80- 100km a teprve pak v zatáčkách se začal kontrolka rozžínat. Pak jsem do nádrže dostal asi 58 litrů, tedy tam bylo asi 4-5 litrů.   
 
Ale Tomáši kotrolka paliva se tu už zcela jstě řešila, a stahování oken taky, než založíš nové téma dej nejdřív hledat a pročti vše co je o problému napsáno 

 
 
  já vím Richarde  , ale to vše chtěl vědět Tomas a né já Tomáš , Tomas by si měl upravit nick name ......  bude se to jinak plést.....
 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 15:59
				od Tomas
				Koukal jsem se do profilu, ale nikde jsem nanašel úprávu nebo změnu nick jména. Nením jestli jsem se nedíval špatně  

 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 16:48
				od Richard
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 14, 2007 16:53
				od dedo.miki
				Tomas píše:Koukal jsem se do profilu, ale nikde jsem nanašel úprávu nebo změnu nick jména. Nením jestli jsem se nedíval špatně  

 
Ten nick by si mohol upraviť na fantomas,alebo iný.Velmi sa dá pomýliť s Tomáš ovým.

 
			
					
				Re: Kontrolka rezervy a okénko u řidiče???
				Napsal: ned črc 05, 2009 19:17
				od montyjack
				Prosím o radu ,
už dvakrát sa my stalo , že pri jazde do kopca (10%stúpanie) my kontrolka paliva ukáže nulu.tam zotrva dovtedy , než auto odstavím a neskoršie naštartujem a ručička polivomeru začne pomaly stúpat. Potom ukazuje dobre.ˇ
Prosím o radu , čo to spůsobuje a ako to mozem odstranit.
Ďakujem.   montyjack
			 
			
					
				Re: Kontrolka rezervy a okénko u řidiče???
				Napsal: ned črc 05, 2009 19:34
				od koniQ
				montyjack píše:Prosím o radu ,
už dvakrát sa my stalo , že pri jazde do kopca (10%stúpanie) my kontrolka paliva ukáže nulu.tam zotrva dovtedy , než auto odstavím a neskoršie naštartujem a ručička polivomeru začne pomaly stúpat. Potom ukazuje dobre.ˇ
Prosím o radu , čo to spůsobuje a ako to mozem odstranit.
Ďakujem.   montyjack
myslim ze to suvisi s tym co hore pisali chalani ako funguje ten odpor na plavaku a ked ides do kopca tak sa benzin preleje a rozsvieti sa kontrolka a ked zas nastartujes pumpu si cucne trosku zviri hladinu a kontrolka zhasne,
 
			
					
				Re: Kontrolka rezervy a okénko u řidiče???
				Napsal: ned úno 14, 2010 22:51
				od montyjack
				Čo mám kúpiť , aby to fungovalo na 100% ?
Ďakujem , montyjack.
			 
			
					
				Re: Kontrolka rezervy a okénko u řidiče???
				Napsal: pon úno 15, 2010 12:59
				od Dimco Nubira 97
				montyjack píše:Čo mám kúpiť , aby to fungovalo na 100% ?
Ďakujem , montyjack.
Nové auto 

 ja sa ručičkou neriadim. Pokiaľ nejdem na dlhú cestu a nesvieti rezerva jazdím veselo a keď začne, tak natankujem pumpy sú na každom rohu dneska.  A to tankujem len na Shell-ke 100-ku a aj tak s tým nemám problém... 

 
			
					
				Re: Kontrolka rezervy a okénko u řidiče???
				Napsal: pon úno 15, 2010 15:46
				od montyjack
				minulý týždeň som nemohol naštartovať a pritom kontrolka paliva nesvietila. Natankoval som a auto som naštartoval.
Na kontrolku sa nedá spoľahnúť!