První (oficiální) jízda
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- 
				S.v.o.b.i.k
 - Příspěvky: 788
 - Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
 - Bydliště: Plzeň
 - Kontaktovat uživatele:
 
- Reklama
 
- 
				Ozorák Mikuláš
 - Příspěvky: 315
 - Registrován: úte říj 24, 2006 19:21
 - Bydliště: Nové Zámky - SK
 
moje první jízda
....gratulujem, seš na dobrým servru a mezi dejvákama...ti korejský šikmooký holky jsou zvláštní ( nakonec mají svoje charisma )...moje první samostatná jízda byla na motorce a začlo tenkrát pořádně lejt a pak už jenom koleje a to mokrý a už jsem se naučil vystupovat za jízdy...to ti ale nepřeji....měj se fajn.
			
			
									
						
							97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
			
						nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
hosi dik...  uz s tim jezdim trochu dyl a tdy me dojmy: aútko ma dobry motor -   fakt dobry - saxo vts si nevrzlo, prevodovka taky dost dobra- razeni se mi jevi jako dost dobre - rizeni taky supr, brzdy maji slabsi nastup, ale pak to brzdi slusne - blokne spolehlive, podvozek je mekci, ale neni jeste vytluceny, takze drzi dobre. 
jen jedna vec je takova cudna - kdyz treba uberu plyn, a pak lehce pridam, auto dvakrat, trikrat zaskube a pak jede, kdyz narazove pridam tak skubne raz a pak jede.... kdyz treba jedu a naraz sundam nohu z plynu, tak taky skubne... nevite co to? nemuzou to byt kinetaky?
			
			
									
						
							jen jedna vec je takova cudna - kdyz treba uberu plyn, a pak lehce pridam, auto dvakrat, trikrat zaskube a pak jede, kdyz narazove pridam tak skubne raz a pak jede.... kdyz treba jedu a naraz sundam nohu z plynu, tak taky skubne... nevite co to? nemuzou to byt kinetaky?
Nexxxia  Sedan   1,5  8V     RAKETA  za  6 l / 100 km
			
						- Ivan
 - Příspěvky: 3937
 - Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
 - Bydliště: Brno-Praha
 - Kontaktovat uživatele:
 
Marro, tak Saxo VTS si škrtne... jestli nevěříš, tak Ti pošlu loňské výsledky ze sprintů. 
http://www.fms.cz/vysledky/2005/sprinty ... ec2005.php
Jinak řazení zase tak přesné není
 Brzdy jsou slabé... ale záleží, co jsi už řídil a s čím to srovnáváš  
			
			
									
						
							http://www.fms.cz/vysledky/2005/sprinty ... ec2005.php
Jinak řazení zase tak přesné není
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
no...nemuzu rict stoprocentne, co v tom byl za motor, jestli 1,6 nebo 1,4 , ale je fakt, ze je jel polovicne obsazeny, on plne, a bylo to na ctyrproudovce do kopce.... cili neslo sprint, ale pruzne zrychleni na ctverku ze 90 na 150..
no tak je jasne, ze s novyma autama moc nejezdim, ale treba takovy P 306 mi teda lepsi neprijde, nevim proc..
			
			
									
						
							no tak je jasne, ze s novyma autama moc nejezdim, ale treba takovy P 306 mi teda lepsi neprijde, nevim proc..
Nexxxia  Sedan   1,5  8V     RAKETA  za  6 l / 100 km
			
						první jízda
....Marro, srovnání je věc ošidná - pravdu má Ivan záleží s čím vším si jezdil a hlavně jak dlouho...po pár stovkách km může hodnotit odborník, kterýmu prošly rukama a nohama stovky aut a dokáže odhadnout tařka vše. Připomnělo mi to mou historku s BMW kupátkem v roce 85 ( vidíš i datum hraje velkou roli, vývoj techniky ) kamarád se přišel pochlubit, no tak jsem se svezl - vingl v 60, žadný problém, pirelky trochu zaječeli a tím to skončilo - prostě čtyrka ze smíchova do podolí ( tedy tramvaj ).
Ty Honzo a co až se to utrhne? - tobě se to neutrhne( nejsem ochotný jít s půjčeným autem nad svou hranici ) a o tomto je,ten novinář má k dispozici uzavřený okruh a jde právě nad tu pomyslnou hranici.
Ještě ke škubání - Nexie při sundání nohy z plynu zavírá vstřikování a následně jde o přechod viz palikx bez plynu - doporučuji přečíst. Takže funkce ICE ( ŘJ ) - r o z d ě l o v a č ( cívka, palec, víčko, zapalovací modul a to nejdůležitější distributor - hřidel vnitřního primárního rozvodu - ve víčku máš sekundární vysokonapětový na kabely ke svíčkám a tady většinou začínají a končí problémy )
Měj se fajn,ať ti jezdí
			
			
									
						
							Ty Honzo a co až se to utrhne? - tobě se to neutrhne( nejsem ochotný jít s půjčeným autem nad svou hranici ) a o tomto je,ten novinář má k dispozici uzavřený okruh a jde právě nad tu pomyslnou hranici.
Ještě ke škubání - Nexie při sundání nohy z plynu zavírá vstřikování a následně jde o přechod viz palikx bez plynu - doporučuji přečíst. Takže funkce ICE ( ŘJ ) - r o z d ě l o v a č ( cívka, palec, víčko, zapalovací modul a to nejdůležitější distributor - hřidel vnitřního primárního rozvodu - ve víčku máš sekundární vysokonapětový na kabely ke svíčkám a tady většinou začínají a končí problémy )
Měj se fajn,ať ti jezdí
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
			
						nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
..jo hosi, mate urcite pravdu, to je jasne....ja jezdil tak maximalne s auty na stejne resp. nizsi urovni... takze asi proto.. ale treba fabia mi teda neprijde jako buhvijak uzasne auto...
..serpico - dik za tip - zkusim to projit, kabely mam novy, svicky taky, mrknu do rozdelovace - faktem je, ze v tahu je vse ok. - pekne plynule... ale to zacukani jak jsem popisoval mi neni moc prijemne... dik za tip!
			
			
									
						
							..serpico - dik za tip - zkusim to projit, kabely mam novy, svicky taky, mrknu do rozdelovace - faktem je, ze v tahu je vse ok. - pekne plynule... ale to zacukani jak jsem popisoval mi neni moc prijemne... dik za tip!
Nexxxia  Sedan   1,5  8V     RAKETA  za  6 l / 100 km
			
						