Airbag - rada
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- 
				S.v.o.b.i.k
 - Příspěvky: 788
 - Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
 - Bydliště: Plzeň
 - Kontaktovat uživatele:
 
- Reklama
 
- 
				S.v.o.b.i.k
 - Příspěvky: 788
 - Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
 - Bydliště: Plzeň
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				S.v.o.b.i.k
 - Příspěvky: 788
 - Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
 - Bydliště: Plzeň
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				S.v.o.b.i.k
 - Příspěvky: 788
 - Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
 - Bydliště: Plzeň
 - Kontaktovat uživatele:
 
- 
				cubafire
 - Příspěvky: 555
 - Registrován: pát led 14, 2005 07:58
 - Bydliště: Staré Město u UH, CZ
 - Kontaktovat uživatele:
 
Být tebou, tak před pokusem o vyndání bagu bych odpojil baterii a šel na kafe (cca 20 min) pak by měly být vybité i všechny kondenzátory a nemělo by ti to bouchnout do úsměvu. Popř si zajeď na nejbližší hasiče a jestli ti nepůjčí lapač airbagu co se používá při nehodách. 
Při práci si dávej fakt majzla. Je to strašná prda když by to bouchlo. tu baterku si odpoj.... nevíš o co škrtneš a čím....
			
			
									
						
							Při práci si dávej fakt majzla. Je to strašná prda když by to bouchlo. tu baterku si odpoj.... nevíš o co škrtneš a čím....
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
			
						dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
Kľud a pohodu. Vypnuté zapalovanie, povoliž skrutky zo spodu volantu,
oddeliť kapsulu s ABG a odpojiť konektor. Potom sú tam už iba
len konatky na trúbelku. Na záver vytiahnuť žiarovku ABG z palubovky.
Ako ideš riešiť trúbelku?
			
			
									
						
							oddeliť kapsulu s ABG a odpojiť konektor. Potom sú tam už iba
len konatky na trúbelku. Na záver vytiahnuť žiarovku ABG z palubovky.
Ako ideš riešiť trúbelku?
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
			
						Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- 
				cubafire
 - Příspěvky: 555
 - Registrován: pát led 14, 2005 07:58
 - Bydliště: Staré Město u UH, CZ
 - Kontaktovat uživatele:
 
Nemyslel jsem tím, že je potřeba šířit paniku, ale vím o klukovi, který si demontoval airbag, ale sekl se v pojistce a skončilo to zlomenou dolní čelistí a nosem. Tak proto říkám, že bezpočnost především....
			
			
									
						
							dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
			
						dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- 
				S.v.o.b.i.k
 - Příspěvky: 788
 - Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
 - Bydliště: Plzeň
 - Kontaktovat uživatele:
 
Už sem ten airbag vyndal,odšrouboval sem tu středovou matici,ale ten volant nechce pustit...Je tam ještě nějak přichycenej??ja myslim že ne,ale nechce pustit a nevim čim to je ...helpstefan píše:Kľud a pohodu. Vypnuté zapalovanie, povoliž skrutky zo spodu volantu,
oddeliť kapsulu s ABG a odpojiť konektor. Potom sú tam už iba
len konatky na trúbelku. Na záver vytiahnuť žiarovku ABG z palubovky.
Ako ideš riešiť trúbelku?
U Daewa jsem ještě volant nesundával, ale měl by na to být stahovák, on je volant narvanej na tom tisícihranu dost fest, a možná ještě je to na konus 
  
			
			
									
						
							Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4,    Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
			
						bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Slavek
 - Příspěvky: 1718
 - Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
 - Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
 - Kontaktovat uživatele:
 
nez sem zacal cist zbytek prispevku tak sem se uz smal, ono vyndat BAG neni veda ale sundat volant to teda chce jeste jednou maturovat 
  
 , Palikx me na srazu oznacil jako jedinyho kdo dokazal sundat volant bez stahovaku,bacha obcas kdyz zaberes vic tak se lehce ohyba 
  
 , ja sem si malem vymlatil zuby kdyz mi povolil na priste sem si vyrobil stahovak, mas tam dve diry s zavitem na osmicku sroub tak sem vzal kus jeklu(ctyrhran 15x15) zmeril sem si roztec mezi diry a navrtal je do jeklu, pak sem dal, cokoliv co najdes doma v dilne, ja sem pouzil matku se stabilizatoru, pod ten jekl a tyc volantu no a pak na to prides sam, cim vic budes otacet srouby tim vic odsredivou silou se ti bude napinat volant pak jen lehce staci do nej klepnou a je to, zuby mas v puse a ne na koberecku  
  
  
			
			
									
						
							Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
			
						ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- 
				-peha-
 - Příspěvky: 9225
 - Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
 - Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
 - Kontaktovat uživatele:
 
Teda S.V.O.B.I.K. teraz som pozeral na tvoju naruby stránku a už sa nečudujem prečo chceš vybrať to koleso na palubke 
 (vôbec sa tam nehodí),Máš parádne auto z von aj dnu. 
 
A toto je moje OMPéčko.
http://www.nahraj.cz/show.php?key=494008330
Mal som ho v Oplíku,ale do Leganzy sa bohužial nehodí.
			
			
									
						
										
						A toto je moje OMPéčko.
http://www.nahraj.cz/show.php?key=494008330
Mal som ho v Oplíku,ale do Leganzy sa bohužial nehodí.
