
kedze si vyberam moje buduce auto a zatial vitazi prekvapivo Espero (prekvapivo pac znacka daewoo... ved viete) tak by som mal na vas par questov. Prebral som kopec clankov, testov a kdecoho a tak mam par doplnujucich otazok na kandidata
 Ako je to s tymi pruzinami perovania? Je pravidlom ze prasknu? Co to spravanie elektr-ickych/onickych zariadeni? Prevadzkove naklady pri 1,5 DOHC a tak dalej, co vas napadne ze je dolezite zmienit
 Ako je to s tymi pruzinami perovania? Je pravidlom ze prasknu? Co to spravanie elektr-ickych/onickych zariadeni? Prevadzkove naklady pri 1,5 DOHC a tak dalej, co vas napadne ze je dolezite zmienitfyi espero u mna zatial vedie vdaka pomeru cena/vybavenost, sice design je aky je (akosi mu neviem prist na chut), no je to vzdy lepsie ako bezpohlavne Audi 80 , ktore som mal taktiez vo vybere (hlavne kvoli celopozinku) aj so Skodou Forman Silver Line (designovo naj z tych troch) no Forman nesiaha Esperu ani po zadne cuvacky, ako vybavou (Forman s ABS, bagom ci klimou? - ha ha
 ) tak technikou (1,3ka s OHVeckom z cias Shade 1000?! .. nie dik) Feliciu ani nespominan - mame jednu doma a poznam to auto od cumaku po zadok...)
 ) tak technikou (1,3ka s OHVeckom z cias Shade 1000?! .. nie dik) Feliciu ani nespominan - mame jednu doma a poznam to auto od cumaku po zadok...)  tak sa cinte








 ), nevrcia a to drhnutie je mozno bubon. Tlmice by sa sice tiez zisli vymenit (150tkm) netusim ci boli menene, ale auto neplava kym nie su na ceste aspon 5cm kolaje alebo silny narazovy bocny vietor. JRDcko sice tvrdi ze su po smrti
 ), nevrcia a to drhnutie je mozno bubon. Tlmice by sa sice tiez zisli vymenit (150tkm) netusim ci boli menene, ale auto neplava kym nie su na ceste aspon 5cm kolaje alebo silny narazovy bocny vietor. JRDcko sice tvrdi ze su po smrti  ale kedze to nemam s cim porovnat javia sa mi ako postacujuce.
 ale kedze to nemam s cim porovnat javia sa mi ako postacujuce.
