Imobilizér.
Moderátor: Blue Lanos
Imobilizér.
Clapáci, potřebuji radu. Asi od servisáka. Nevíte náhodou jak funguje imobilizér u Matize II ?. Tady přesněji ve který okamžik dochází k přečtení kódu z klíčku a odblokování. Nutně to potřebuji vědět. Díky.
			
			
									
						
										
						- Reklama
Re: Imobilizér.
copak, copak, horke zbozi ... mmchdm asi by to stejne chtelo specifikovat dotaz - imho totiz nepovoli zazeh/vstrik - cili pred otocenim starteru, podle toho pak starter budto klouze ci nastartuje ...Satik píše:Clapáci, potřebuji radu. Asi od servisáka. Nevíte náhodou jak funguje imobilizér u Matize II ?. Tady přesněji ve který okamžik dochází k přečtení kódu z klíčku a odblokování. Nutně to potřebuji vědět. Díky.
Neéé.
Po pravdě jsem dnes do Matízka nainstaloval alarm Mgicar 9000 který umožňuje i dálkový start. Ten ale nefunguje. Kontrolky svítí, startér točí a a a a NIC ! Samozřejmě mám i překlenovací modul (by-pass) , možná nefunguje. Co si o tom myslíš ?
			
			
									
						
							Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
			
						- 
				Ondras
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Místo další elektroniky doporučuji mechanické zabezpečení - zámek páky. Cena je okolo 5-6000KčRobert píše:... krom toho imobilizeru tam nemam nic
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
			
						byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Je to paráda.
Stálo to 5 990,-Kč. A JE SUPER. Jen co vyřeším ten dálkový start.   Matízka mám taky venku.
  Matízka mám taky venku.
			
			
									
						
							 Matízka mám taky venku.
  Matízka mám taky venku.Lacetti S.W. 2.0 16V TCDi, mint green, r. v. 2008, Magicar M100AS, Panasonic CQ-VX100N.
			
						- 
				Ondras
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Dálkový start je určitě super, hlavně v zimě. Ale ještě lepší je podle mě benzínový "mokrý" bufík. Ohřeje chladící kapalinu, el. čerpadlem ji prohání motorem a interiérovým fukarem ještě ohřívá interiér. Startuje se teplý motor i za mrazu. Spotřeba benzínu menší než při běhu studeného motoru na volnoběh. Dokonalé...   Ovšem cena je podstatně vyšší
 Ovšem cena je podstatně vyšší  
			
			
									
						
							 Ovšem cena je podstatně vyšší
 Ovšem cena je podstatně vyšší  
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
			
						byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- 
				Vojta
Alarm
V Ostravě na burze prodávají různé alarmy - měl jsem ve Favoritu menší z Polska. Jednou se mi před barákem nějaký ožrala opřel o auto a málem se podělal. Alarm řval jako kráva. Celej panelák byl vzhůru. Cena od 1500 do 5000,-Kč. Jak kterej. Jenže - když Ti budou chít auto ukrást, tak ho machři ukradnou, ať tam máš cokoliv.
			
			
									
						
										
						- 
				Ondras
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Škoda, žes nebyl na srazu. Tam jsem se nad Jakubovým kontaktem kapoty dobře pobaviliRobert píše:Kontakt kapoty??? to slysim poprve...
 
   
  
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
			
						byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny



