
Většinou než nastartuju, tak ta kontrolka zhasne, ale TEĎ zhasne a HNED se zase řožne a svítí furt. Jinak vše funguje O.K.
Někdo mi poradil, že by to mohlo být v řídící jednotce, že prý si asi ta ŘJ myslí, že je AIRBAG vystřelenej, ale co s tím mám teď UDĚLAT???
Prosím poraďte, budu velmi vděčný za každou radu...




 Je otazne ci sa to vobec vymaze po odpojeny napatia niekedy. Zalezi to aky typ pamati je pouzity.
  Je otazne ci sa to vobec vymaze po odpojeny napatia niekedy. Zalezi to aky typ pamati je pouzity.  


 Kde nic nerobi nic nepokazi a nic sa nedozvie
  Kde nic nerobi nic nepokazi a nic sa nedozvie  Neber to tragicky nabuduce uz budes chytrejsi.  Inak este som nikdy nevidel aby sa svietiaci airbag sam od seba napravil. A to s tym buchnutim airbegov fakt hrozi uz sa to stalo par ludom aj na inych autach
 Neber to tragicky nabuduce uz budes chytrejsi.  Inak este som nikdy nevidel aby sa svietiaci airbag sam od seba napravil. A to s tym buchnutim airbegov fakt hrozi uz sa to stalo par ludom aj na inych autach 

 jinak diagnostika je sice několikaminutová záležitost ale musíte chápat servis že za ten přístroj platí velké ( a když píšu velké mám na mysli dost ) peníze nehledě na pravidelnou aktualizaci programů takže v drtivé většině neplatíte jen těch 10 minut za napíchnutí a je to tak u všech automobilek většinou si říkají 1500-2000 za zastrčení zásuvky do diagnostiky naštěstí servisy daewoo tuhle praxi nepřejali ale nejdříve se zeptejte jinak to bude patrně načtené nízké napětí na jednotce nebo rozpojený konektor ještě je možné neměl si sundaný volant ??? mohlo dojít k přetržení "hodinové pružiny" ta je pod volantem a smotává se podle otáčení volantu  Tak ať o moc nestojí ale určitě musíš do servisu
 jinak diagnostika je sice několikaminutová záležitost ale musíte chápat servis že za ten přístroj platí velké ( a když píšu velké mám na mysli dost ) peníze nehledě na pravidelnou aktualizaci programů takže v drtivé většině neplatíte jen těch 10 minut za napíchnutí a je to tak u všech automobilek většinou si říkají 1500-2000 za zastrčení zásuvky do diagnostiky naštěstí servisy daewoo tuhle praxi nepřejali ale nejdříve se zeptejte jinak to bude patrně načtené nízké napětí na jednotce nebo rozpojený konektor ještě je možné neměl si sundaný volant ??? mohlo dojít k přetržení "hodinové pružiny" ta je pod volantem a smotává se podle otáčení volantu  Tak ať o moc nestojí ale určitě musíš do servisu