trochu som patral a docital som sa, ze je lacne preto, lebo:
- motor dvojvalec, 600 ccm, 33HP/25kW, 0-100 za 21 sec, max 120 km/h, spotreba 4.3-4.5 l/100km
- ziadne pocitace: mechanicky analogovy rychlomer a ukazatel stavu paliva, mechanicky pocitac kilometrov a ziadne dalsie budiky, mozo nejaka kontrolka
- V batozinovom priestore (vpredu) je akumulator, nadrzka kvapaliny ostrekovaca a priestor asi tak na jeden cestovny kufor
- jeden predny stierac na cele celne sklo
- motor vzadu a pohon zadnej napravy cez kontinualnu prevodovku CVT
- nema radio, posilnovac riadenia, ABS, airbagy, pridavne vystuhy karoserie a NEMA KATALYZATOR
- disky kolies su odolne a bezpecne pre jazdu do 70km/h, pri vyssich rychlostiach moze dojst k zvleceniu pneumatiky
 
 No, ja by som si to nekupil. Ono sa z vyvozom do Europy ani nepocita, skuor chcu exportovat do juznej Ameriky a do Azie. Zo zaciatku sa planuje vyrabat 250 tisic kusov/rok, po nabehu az 1 milion / rok.



 
   Toto čudo je dobré tak pre indiánov kde ho aj  vymysleli a vyrobili.
  Toto čudo je dobré tak pre indiánov kde ho aj  vymysleli a vyrobili. 

 A znovu opakuji, ukaz mi prosim za tu cenu hezci, bezpecnejsi a ekologictejsi NOVE auto. Nelze prece posuzovat podle stejnych hledisek auto za milion a auto za dvacetinu teto sumy... Navic obycejny clovek kouka hlavne na porizovaci cenu, spotrebu a vysi povinneho ruceni, takze tohle je evidentne idealni auto pro vetsinu obcanu.
 A znovu opakuji, ukaz mi prosim za tu cenu hezci, bezpecnejsi a ekologictejsi NOVE auto. Nelze prece posuzovat podle stejnych hledisek auto za milion a auto za dvacetinu teto sumy... Navic obycejny clovek kouka hlavne na porizovaci cenu, spotrebu a vysi povinneho ruceni, takze tohle je evidentne idealni auto pro vetsinu obcanu. 
 
  A cena? Ta vychází z kurzu.Ale vona světová ekonomika začíná stagnovat a nárust táhne Čína a Indie
 A cena? Ta vychází z kurzu.Ale vona světová ekonomika začíná stagnovat a nárust táhne Čína a Indie  


 
   )
)


