 
 Mám Matýska 1 rok a zjišťuji, že asi opravdu nebude stačit lít do něj pouze benzín a měnit olej. Když jsem jej před rokem koupil, dostal komplet prohlídku a výměnu oleje atd. při 75 000 km v autorizovaném servisu v Brně. Dnes jsem se byl poptat na prohlídku při 90 000 a div jsem se nesložil, když jsem se dozvěděl, co by to stálo - zhruba 8 tis. Kč. Takže to Mates bude muset zvládnout jinde, než v autoriz. servisu. Výměny olejů a dalších tekutin a filtrů mi udělá mechanik v jednom menším servisu, takže to nebude stát tolik. Výměnu rozvodů ale neudělá. Nakonec budu muset aspoň na ty rozvody k Chevroletům. Díly budu mít vlastní (z Krče).
1. Rád bych se zeptal, co je na výměnu rozvodů potřeba - v servisu jsem se dozvěděl, že určitě se musí vyměnit napínací kladka rozvodového řemene a rozvodový řemen. Prý bude možná potřeba vyměnit i vodní pumpu - další 2tis. - myslíte že tohle bude nutné? Nerad bych si nechal nutit věci, které nejsou opravdu potřebné a nutné vyměnit a sponzoroval tím tu velkou nenažranou potvoru (nemyslím Matýska, ale servis)

2. Co všechno by se mělo při 90tis. vyměnit, abych na něco důležitého nezapomněl?
Rozvody, klínový řemen, motorový olej + filtr, brzdovka, chladící kapalina, vzduch. filtr?
3. Neměl by někdo tip na menší servis nebo automechanika z Brna či okolí, který by dobře a spolehlivě (a přitom ne tak draze) ty rozvody, případně i další věci, udělal?
Díky, že jste dočetli až sem i za vaše následující rady na kteroukoli z mých otázek.♦

 Díly beru vlastní, protože by to jinak vyšlo na nějaké 2,5 tis.
 Díly beru vlastní, protože by to jinak vyšlo na nějaké 2,5 tis.

 len mi nie je jasné prečo sa pri tom jave pridusi motor....
    len mi nie je jasné prečo sa pri tom jave pridusi motor....