 Radsej dat dovnutra ocelove vystuhy
 Radsej dat dovnutra ocelove vystuhy   
   
   
 a tu je ten zazrak
http://cartest.omega.kz/crash/daewoo_nexia.html
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
 Radsej dat dovnutra ocelove vystuhy
 Radsej dat dovnutra ocelove vystuhy   
   
   
 Crash test na Espero jsem jeste nikde nevidel. Jestli mate nekdo nejaky odkaz, hodte ho sem. At vim jak moc se mam bat jezditSato píše:No tak tento crash test vyzera dost tvrdy.
Crash test na Espero radsej ani nechcem vidiet.

A myslim,ze nikto z nas nema Nexii z Uzbekistanu...demodemo píše:Ja si to pozorně přečetl a nic tak hroznyho jsem tam nenašel. Je to vlastně porovnání starší korejské a novější uzbecké výroby. Ta uzbecká to je horor. Stačí porovnat náraz na stranu řidiče a je to hned jasné. U korejskeho tam je docela kladné hodnocení v 50km rychlosti. Jak jsem to pochopil stačilo by pár úprav a je na úrovni většiny dnes vyráběných automobilů. Tak žádná panika.
 Ukľudnite sa všetci, ide v oboch prípadoch o uzbecké výrobky, v prvom prípade o uzbeckú "Nexiu" v najlacnejšom prevedení GL r.v. 1997. V druhom prípade rovnako uzbeckú "Nexiu" r.v. 2002. Z výsledkov testu je zrejmý radikálny "nárast" kvality spracovania v priebehu rokov. V texte sú jednoznačne uvedené niektoré dôvody takýchto výsledkov, ako napríklad "nie veľmi vysoká kvalita zvarov..." čo preložené do ľudskej reči znamená totálne odfláknutie!
 Ukľudnite sa všetci, ide v oboch prípadoch o uzbecké výrobky, v prvom prípade o uzbeckú "Nexiu" v najlacnejšom prevedení GL r.v. 1997. V druhom prípade rovnako uzbeckú "Nexiu" r.v. 2002. Z výsledkov testu je zrejmý radikálny "nárast" kvality spracovania v priebehu rokov. V texte sú jednoznačne uvedené niektoré dôvody takýchto výsledkov, ako napríklad "nie veľmi vysoká kvalita zvarov..." čo preložené do ľudskej reči znamená totálne odfláknutie!   Aj tak je tam pozitívne posúdenie výsledku prvého testu (ako je tu už uvedené v inom príspevku) voči OKI, TAVRIJA aj SAMARE V druhom prípade je vytknutý absolútne nevhodný, mäkký materiál použitý na konštrukciu, predovšetkým prepážky oddeľujúcej motorový priestor od kabíny.  Teda porušenie materiálovej aj technologickej disciplíny, hrubá nekvalita a.t.ď. VIVAT UZBEKISTAN!!!
  Aj tak je tam pozitívne posúdenie výsledku prvého testu (ako je tu už uvedené v inom príspevku) voči OKI, TAVRIJA aj SAMARE V druhom prípade je vytknutý absolútne nevhodný, mäkký materiál použitý na konštrukciu, predovšetkým prepážky oddeľujúcej motorový priestor od kabíny.  Teda porušenie materiálovej aj technologickej disciplíny, hrubá nekvalita a.t.ď. VIVAT UZBEKISTAN!!!  
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |