S rámem zatím váhám... možná až příští rok, až tam bude těch očekávaných 400 koní]Rebro[ píše:To je super.
Klietku tam asik nedas kedze ti ide o kazde kilo.... Ked uz sa bavime o bezpeci

Moderátoři: Blue Lanos, Admins
S rámem zatím váhám... možná až příští rok, až tam bude těch očekávaných 400 koní]Rebro[ píše:To je super.
Klietku tam asik nedas kedze ti ide o kazde kilo.... Ked uz sa bavime o bezpeci












 
   Ale koukám , že jsi odstartoval tak rychle, že ti pravá směrovka padla do motoru
 Ale koukám , že jsi odstartoval tak rychle, že ti pravá směrovka padla do motoru   
  
 Ty sklopeny zrcatka a sundany sterace tolik pomuzou?
 Ty sklopeny zrcatka a sundany sterace tolik pomuzou? Jo a čo je to tam za chladenie teda to strieborné s červenou tkaničkou
 Jo a čo je to tam za chladenie teda to strieborné s červenou tkaničkou 
 
 

Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?

Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujesIvan píše:Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?


Ber to zatím jako tajemství, dokud to nebude, nechci moc prozrazovat detailypet007 píše:Tak to me teda docela zajima co si pod tim predstavujesIvan píše:Třílitr? Nene, to mě nikdy nelákalo - moc velké, těžké a málo výkonné. Upravovat budu turbo motor, jen trochu více než překračuje rámec rozumného chápání.]Rebro[ píše:Teba ta myslinka na 3.0 neopusta co?

Nevíte někdo, jaký je hmotnostní rozdíl mezi 3dv. a 5dv. ??milosh píše:Ivane neuvazujes ze bys koupil 3-dver kastli a prehodil to do ni? Mozna bys pak jezdil jeste o trosku lepsi casy, kazdopadne to kridlo vzadu bych oddelal to te podle me zbrzdi vic nez kdyz nesklopis zrcatka
 
   . Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?
 . Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?Uvidíme, jak to půjde. Na čtyřkolku to jde přestavět vždycky - otázkou ale je, jak bych byl konkurenceschopný v kategorii 4x4, kde jezdí právě MarAt s CRX turbo, Béďa s S2, upravené Lancery EVO apod. S MarAtem jsme velmi dobří přátelé a určitě se od něj dá spousta věcí naučitMarra píše:no moc hezky mistře
. Těším se na další odladění. Pokud bys ale přece jen uvažoval o "extrému" tak 400 koní v třídvéřáku a 4x4 by bylo moc slušné, na sprintu docela mazec. Ono chlapci jedna hnaná náprava je sice pěkná věc, jednoduchá, ale při takových výkonech a krouťáku ten výkon při startu prostě nepřeneseš ideálně. 4x4 se zakousne a vystřelí, těch 400 koní by bylo ideální, že by to nemuselo ani moc na startu s awd prohrábnout. Někdo namítne, že celý systém má dost odporový sil, spostu převodů, ložisek, tření...ale jaká výhoda, uleteět hned prvních 10 - 15 metrů na startu, to už se pak těžko dohání. Vemte si Marata, myslíte, že by s předokolkou jezdil tak jak jezdí?
 DRAG CUP má totiž kategorie nejen podle objemu, ale také podle hnané nápravy...
 DRAG CUP má totiž kategorie nejen podle objemu, ale také podle hnané nápravy...| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |