 . Uz som sa zmieril s tym, ze cerpadlo kupim na vrakaci alebo tu na konfere pripadne na niektorom eshope ale zaujimalo ma co v nom odislo. Takze po odbruseni horneho lemu vonakjsieho zalisovaneho plechoveho obalu a vytiahnuti ceradla z tohoto plechoveho obalu som cumel na motorcek plny sajrajtu kvoli ktoremu sa nemohol ani hnut. Po rozobrati, pokusnom vycistenia premazani a zlozeni toci ako dive, takze si to zajtra este raz zopakujem ale dokladne a nemusim nic kupovat. Inac trochu ma udivilo ze cely motor vratane konutatora je potopeny v benzine, ale zase vsak nadrz je aj tak plna benzinu a jeho vyparov, takze tam vlastne nema co explodovat a keby sa pokusili motorcek utesnit aj tak by to tesnenie raz odislo a potom by isiel do prec aj motorcek.
 . Uz som sa zmieril s tym, ze cerpadlo kupim na vrakaci alebo tu na konfere pripadne na niektorom eshope ale zaujimalo ma co v nom odislo. Takze po odbruseni horneho lemu vonakjsieho zalisovaneho plechoveho obalu a vytiahnuti ceradla z tohoto plechoveho obalu som cumel na motorcek plny sajrajtu kvoli ktoremu sa nemohol ani hnut. Po rozobrati, pokusnom vycistenia premazani a zlozeni toci ako dive, takze si to zajtra este raz zopakujem ale dokladne a nemusim nic kupovat. Inac trochu ma udivilo ze cely motor vratane konutatora je potopeny v benzine, ale zase vsak nadrz je aj tak plna benzinu a jeho vyparov, takze tam vlastne nema co explodovat a keby sa pokusili motorcek utesnit aj tak by to tesnenie raz odislo a potom by isiel do prec aj motorcek.Ale mam dve otazky:
1. je mozne nejako zabranit tomu aby sa v nom tento sajrajt usadzal? Rozmyslal som dat na spodok nadrze benzinovy filter na hadicky a cez tento filter a hadicku tahat benzin do cerpadla. A podporit to nejakym svincikom na cistenie ventilov a tym, ze budemmavat v nadrzi minimum paliva aby som aspon dvakrat rocne navstivil benzinku. Mozno by sa to nestalo keby som ho nechal bezat pocas jazdy na lpg, ale zase by sa nicil zbytocne komutator.
2. nema niekto pokazene cerpadlo z espera, nexie alebo nejakeho ieho daewaka? Ak ano a je z BA a okolia, tak by som ho tohoto cerpadla rad zbavil a ak bude opravitelne, tak aj odkupil. Pozeral som totiz ze okrem tesniacej fibrovej podlozky, spojky na konci rotora motorceka a cesti cerpadla kde su uhliky je vsetko kovove a samotne cerpadlo vlastne neznicitelne (az na tu fibrovu podlozku ale ta vydrzi toho dost), snad len ze to moje ma dost zbruseny komutator, ale zatial bezi.
 (asi vpower na shelke, pamatam si ze som za to mohol kupit ferrari s natahovanim a zvukom motora za 49sk
 (asi vpower na shelke, pamatam si ze som za to mohol kupit ferrari s natahovanim a zvukom motora za 49sk 
 , padám na prdel. To auto ti potom skor zhnije ako nabeháš dalších 20tis.
 , padám na prdel. To auto ti potom skor zhnije ako nabeháš dalších 20tis.  .
 .
 .
 . 

 Ked na elektroventil pripojim cievku rozpinacieho rele tak napatie dostane cievka az po prepnuti na LPG a zaroven kontakt by prerusil napajanie palivoveho cerpadla??
  Ked na elektroventil pripojim cievku rozpinacieho rele tak napatie dostane cievka az po prepnuti na LPG a zaroven kontakt by prerusil napajanie palivoveho cerpadla?? 
  
