----------------------Serpico píše:...už posoudily Pavle...,a není o čem pochybovat, tak já se jenom připojujii s přáním dalších 5 000...
Mějte se fajn
Zdravim tímto " PALIKXE " a k přání se také připojuje
 " Vazoun "
 " Vazoun "   Vážíme si tvé ochoty a umu
 Vážíme si tvé ochoty a umu  
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
----------------------Serpico píše:...už posoudily Pavle...,a není o čem pochybovat, tak já se jenom připojujii s přáním dalších 5 000...
Mějte se fajn
 " Vazoun "
 " Vazoun "   Vážíme si tvé ochoty a umu
 Vážíme si tvé ochoty a umu  
 
   
   
   
  
   
  
 má sa odpojovať + (plusový) potom ho na 10 sekund ukostriť a je to a to pre to že plusový pri ukostrení vybije tie elektrické potvorky čo si pametajú chyby,mínus to nedokáže lebo ho nieje možnosť kostriť.Ale nevadí na reset checku to stačí aj takto ale ten postup si popísal správne že hlavne vybrať klúčik zo zapalovania to je fakt dosť dôležité
  má sa odpojovať + (plusový) potom ho na 10 sekund ukostriť a je to a to pre to že plusový pri ukostrení vybije tie elektrické potvorky čo si pametajú chyby,mínus to nedokáže lebo ho nieje možnosť kostriť.Ale nevadí na reset checku to stačí aj takto ale ten postup si popísal správne že hlavne vybrať klúčik zo zapalovania to je fakt dosť dôležité   
   
  
 
   
  
 
   
   
   . Mne našťastie stačilo len odpojiť mínusák a počkať cca 3 minuty.
 . Mne našťastie stačilo len odpojiť mínusák a počkať cca 3 minuty. 
   
   A + preto že kondenzátory sú tie potvorky čo si pametajú naše chyby a preto je potrebné ich vybiť no a to lze len + lebo ako sa dá ukostriť kostra to teda neviem
 A + preto že kondenzátory sú tie potvorky čo si pametajú naše chyby a preto je potrebné ich vybiť no a to lze len + lebo ako sa dá ukostriť kostra to teda neviem   
   
   No ako vravím ono pokud je načítaná chyba len takzvaná lahká čiže trošičku som zazmetkoval na križovatke a podobne tak tam je to fuk čo odpojíš ale pokud je to tak že chybu hodila lambda tak tam je nutné keď pomáhá batery reset odpojiž + a proste ho položiť na dačo kovové ukostrenie v jeho blískosti a je to
 No ako vravím ono pokud je načítaná chyba len takzvaná lahká čiže trošičku som zazmetkoval na križovatke a podobne tak tam je to fuk čo odpojíš ale pokud je to tak že chybu hodila lambda tak tam je nutné keď pomáhá batery reset odpojiž + a proste ho položiť na dačo kovové ukostrenie v jeho blískosti a je to   
   
   No a bacha na bacha nie vždy to pomôže ale vetšinou áno
 No a bacha na bacha nie vždy to pomôže ale vetšinou áno  
----------------------Hynek píše:No ono je to z toho důvodu, že u mnoha aut se mohlo a může velmi špatně k plus pólu baterky. Když se začalo opačně a smekl se ti na př. klíč, který propojil + s kostrou ,tak ti "shořel" v ruce a mohlo to skončit i požárem vozu.
Proto postupujte tak, jak píše Venda a Palikx : Odpojte nejdřív mínus pól, potom plus a kabely odpojené od akumulátoru spolu spojte, aby se "odstranilo" zbytkové napětí i z paměťových nebo jiných kondenzátorů.
Při zapojování postupujte opačně.
 další rada kterou jsem nevěděl jak odstranit zbytkové napětí
 další rada kterou jsem nevěděl jak odstranit zbytkové napětí   díky klucí všem co tu radíte dobře a účelně -
 díky klucí všem co tu radíte dobře a účelně -   zdraví  " Vazoun "
 zdraví  " Vazoun " 
...a kruciš!!! To by asi byl fofr!!!Serpico píše:...a tak se nepřeme, každý ví svoje a má svoje zkušenosti, je to podobné jako se startovacími kabely zapojovat mínus přes kostru atd., podstatné je nejspíš spojit plusový a mínusový kabel od baterky k vynulování - resetování jáchyma - ŘJ
Inu mějme se fajn a neserme " Jáchyma " - ŘJ, dovede pozlobit...
 
   
  
 ))
))| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |