 smerovost pneu vam nijak nebrani prohodit kola krizem, tomu by branila asymetrie (asymetricky vzorek pneumatiky).
 smerovost pneu vam nijak nebrani prohodit kola krizem, tomu by branila asymetrie (asymetricky vzorek pneumatiky).smerova:
-------------> smer jizdy
> . . . >
> . . . >
vysvetlete mi, kde je problem tyto sipky prohodit libovolnym zpusobem, vy je nesmite otocit na rafku
 , to je pravda (proc taky), ale jediny duvod, proc byste nesmeli menit pneu z prave strany na levou nebo obracene je pokud by vzorek nebyl symetricky (pokud se vubec delaj, kdyz nad tim premyslim)
, to je pravda (proc taky), ale jediny duvod, proc byste nesmeli menit pneu z prave strany na levou nebo obracene je pokud by vzorek nebyl symetricky (pokud se vubec delaj, kdyz nad tim premyslim)jediny duvod, proc nema smysl menit krizem je ten, ze v pripade, ze mate na zimni i letni gumy rafky (tzn. neprezouvate kazdy rok, jen prohodite cele kolo) byste museli jak inteligentni nechat gumy zout a prehodit na rafcich, protoze jinak prehodite smer jizdy, ale nic Vam nebrani hodit levou predni gumu na prave zadni kolo
a jeste neco: jakymkoli prohazovnim gum se nevyresi problem sjizdeni gum ze strany, gumy se zpredu dozadu prohazuji z toho duvodu, ze valna vetsina aut je jednak asymetricky zatizena predek/zadek a za dalsi predni hnana naprava si semtam hrabne ... coz zpusobuje rozdilne sjeti pneumatik na predni a zadni naprave (ale predni dve jsou ojete rovnomerne a zadni dve take, jen ty predni vic), nerovnomerne sjeti gumy v ramci kazdeho kola je bud spatnym nahustenim a/nebo geometrii ...





 [/b]
 [/b]
