 pre mna s točivým momentom jak sviňa ani nie
 pre mna s točivým momentom jak sviňa ani nie 
Moderátor: Blue Lanos
 pre mna s točivým momentom jak sviňa ani nie
 pre mna s točivým momentom jak sviňa ani nie 
 
  
  
   a si v keli
  a si v keli  musíš počkať na to Cammaro 6.2 V8
 musíš počkať na to Cammaro 6.2 V8 
Teplota oleja stupa veeelmi pomaly. Ked som mal Cromu 1.9TDid, mala teplomer oleja zabudovany uz z vyroby. Teplota oleja zaostavala za teplotou vody cca o 10°C. Pri sportovej jazde ale teplota oleja zacala prudko stupat a za chvilu mala aj 110°C. Teplomer oleja bol do 150°C. A to uz tam bol vymennik tepla olej/voda.Dimco Nubira 97 píše:Diesel ak má jazdiť po meste v posúvačkách tak ho treba nechať aspoň 3 min natočený v kľude aby sa pekne začal mazať a netrpel. Inak nechápem tú kravinu keď na palubáku už je možné vedieť skoro všetko prečo tam nie je doprdele teplota oleja ??? To by bol moc potrebný údaj ktorý by pomohol rozoznať koľko treba auto ohrievať aby sa mazalo a netrpelo

 Optimista
 Optimista  ale vieš ako to je s tými garanciami
 ale vieš ako to je s tými garanciami  asi jak s kvalitou nafty od Slovnaftu
 asi jak s kvalitou nafty od Slovnaftu 
Jj klepocmoud 110KW ale nadela vic kravalu a dymu nez naky 6 litrovy 8V ale tam je to zas nadherny zvuk a ne klepot zetoruDimco Nubira 97 píše:Nie nie to je teplota motora ako celku, bloku. Teplota oleja by mohla byť zvlášť. Napr. Octavia FL myslím že už ukazuje na palubáku aj zvlášť teplotu oleja a dokonca sa dá domontovať aj modul a Maxi-DOT ukazuje aj tlak turba. A nieeee hanzy ale v Epice máme tento krásny "klepočmud"

 
  

 
  
Pockej tak na co je u toho ukazatele takova ta vlnka? Snad to ukazuje primo teplotu oleje ne? Teda mam ten pocit, ze to tak vzdycky bylo. Na co mi je teplota motoru jako celku, kdyz se mi vari olej...teda ten problem by mohl vzniknout leda u dieselu, samozrejmeDimco Nubira 97 píše:Nie nie to je teplota motora ako celku, bloku. Teplota oleja by mohla byť zvlášť. Napr. Octavia FL myslím že už ukazuje na palubáku aj zvlášť teplotu oleja a dokonca sa dá domontovať aj modul a Maxi-DOT ukazuje aj tlak turba. A nieeee hanzy ale v Epice máme tento krásny "klepočmud"

 Ne fakticky teplota oleja je sítce snímaná a  vyhodnocovaná ale s teplotou motora nič nemá a hodnoty z nej sú vodičovi neprístupné
 Ne fakticky teplota oleja je sítce snímaná a  vyhodnocovaná ale s teplotou motora nič nemá a hodnoty z nej sú vodičovi neprístupné 
 My vychazime taky pred pul a ten smrad na ulici, to je nechut! Nemam nic proti modernim dieselum, ale tohle je o zivot, kazde rano tohle dychat! No ja ho vzdycky naseru, nastoupim do auta, natocim, a jedu, ne?
 My vychazime taky pred pul a ten smrad na ulici, to je nechut! Nemam nic proti modernim dieselum, ale tohle je o zivot, kazde rano tohle dychat! No ja ho vzdycky naseru, nastoupim do auta, natocim, a jedu, ne?  Ale zitra uz mu asi neco reknu, ten smrad je pekelny
 Ale zitra uz mu asi neco reknu, ten smrad je pekelnyTak ted ti nerozumim. Chces teplotu oleje nebo motoru? Olej, ktery je podle me dulezitejsi, ten vidis. Teplota motoru je logicky nizsi a je mi sumak. Nebo chapu spatne?Dimco Nubira 97 píše:Príspevok od Jece hovorí o tom že to je tak ako hovorímNe fakticky teplota oleja je sítce snímaná a vyhodnocovaná ale s teplotou motora nič nemá a hodnoty z nej sú vodičovi neprístupné

 To, co vidim, je teplota "chlazeni", tzn dava mi udaj o tom, kdy je motor zahraty a kdy studeny. Na tom se asi shodnem. Zbytek jde mimo me, me to staci, rozdil asi nebude buhvijak velky a kdyz mam rucicku teploty na pulce, motor ani neuvarim, ani neni zmrzly, to mi staci
 To, co vidim, je teplota "chlazeni", tzn dava mi udaj o tom, kdy je motor zahraty a kdy studeny. Na tom se asi shodnem. Zbytek jde mimo me, me to staci, rozdil asi nebude buhvijak velky a kdyz mam rucicku teploty na pulce, motor ani neuvarim, ani neni zmrzly, to mi staci 
 takto to dobre chápeš
 takto to dobre chápeš 
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |