 
  
  
  tak toto bolo dobréééé
 tak toto bolo dobréééé 
Moderátor: Blue Lanos
 
  
  
  tak toto bolo dobréééé
 tak toto bolo dobréééé 


 
  at mame konecne nekoho na to zahrivani
 at mame konecne nekoho na to zahrivani  
  
 
  
  Ale šak vy v benzínoch to zahrievanie nepotrebujete či ?
 Ale šak vy v benzínoch to zahrievanie nepotrebujete či ? 
 
  
 No dobre teda keď myslíš...
 No dobre teda keď myslíš...  ďakujem že sa o mňa tak pekne staráš
 ďakujem že sa o mňa tak pekne staráš 

Jak to myslis to za 1. ze velmi maly tocivy moment v nizkych otackach?mzprx píše:Dovolim si nesuhlasit s tymito vyhodami naftoveho motora z predosleho prispevku Hladolefa:
- vysoky tocivy moment v nizkych otackach
Skutocnost je taka, ze u turbodieslu je to nasledovne:
1. velmi maly tocivy moment v nizkych otackach
2. prudky narast tociveho momentu/vykonu pri zabere turba
3. pri otackach nad cca. 3500 - 3800 nutnost rychlo preradit a nespadnut do bodu 1.
Vzdy, ked si presadnem do naftaku, niekolkokrat mi skape motor, kym si zvyknem davat viac plynu. Stava sa to pravidelne (sice menej casto) aj stalemu vodicovi toho auta (hoci sa mi smial, stalo sa mu to po vymene za volantom aj jemu) Tak isto pri vychadzani z bocnej ulice na hlavnu, je to s Oplom Meriva 1,7 Cdi o zivot, auto pri preradeni z 1. na 2. stupen ide vykonovo tak dole, ze spomali a ma tendenciu skapat. Epica s dieslom to same, kym som vysiel s predvadzackou z autosalonu, 2x mi to skapalo, lebo som dal malo plynu. Benzin mi to neurobil nikdy. Proste otacky poklesnu, v motore to cvakne a stoji.
- zastavenie motoru pri nizkych otackach prakticky nemozne
Skutocnost: naopak, je to obvykle, nakolko ovladanie je skoro nespojite, cize bud taha naplno, alebo este menej ako benzin.
Vzdy som zeny ucil parkovat s benzinom bez plynu - bez problemov.
- tichy zvuk
To snad nie, to si robis srandu..... Nebavime sa o "sportovych vyfukoch", ale o normalnych autach. Najlepsie naftaky sa len priblizuju v tichosti priemerne hlucnym benzinom. Vibracie maju vzdy.
 
  
  
To byl vtip, co?velvet píše:...prostě je to o tom že jsou lepší a basta...
 Diesely se zacaly delat jen a jen kvuli spotrebe (normalni auta) resp kvuli poragaci (ojedinele sportaky - Le mans atd). Kazdy uz od maleho decka vi, ze benzin neprekonas, resp pri stejnem objemu a stejnem poctu turb atd bude benzin vzdy vykonejsi nez diesel. Opravdu realny duvod pouzivani dieselu v osobnich autech je vyrazne nizsi spotreba, ktera se pri stejnych nakladech na servis a koupi je racionalnim duvodem (lux auta), u mensich a levnejsich aut je rozdil v provozu dieselu a benzinu zanedbatelny, proto mi prijde koupe dieselu pro bezneho cloveka zbytecna.
 Diesely se zacaly delat jen a jen kvuli spotrebe (normalni auta) resp kvuli poragaci (ojedinele sportaky - Le mans atd). Kazdy uz od maleho decka vi, ze benzin neprekonas, resp pri stejnem objemu a stejnem poctu turb atd bude benzin vzdy vykonejsi nez diesel. Opravdu realny duvod pouzivani dieselu v osobnich autech je vyrazne nizsi spotreba, ktera se pri stejnych nakladech na servis a koupi je racionalnim duvodem (lux auta), u mensich a levnejsich aut je rozdil v provozu dieselu a benzinu zanedbatelny, proto mi prijde koupe dieselu pro bezneho cloveka zbytecna.

 I prachac kouka na kazdou kacku, takze je pro neho diesel prijatelnejsi. Kdo si chce za volantem poradne uzit a ma sportaka jako druhe auto na zabavu, o diesel by si ani kolo neoprel.
 I prachac kouka na kazdou kacku, takze je pro neho diesel prijatelnejsi. Kdo si chce za volantem poradne uzit a ma sportaka jako druhe auto na zabavu, o diesel by si ani kolo neoprel. 
  
   , ale mám pocit že Berry má stejný názor jako já, tak jako by jsme psali oba
 , ale mám pocit že Berry má stejný názor jako já, tak jako by jsme psali oba  
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |