Neříkám, že nejde TCS . Fungovat může, nevím. Jen vím, že kontrolka na tachometru je nefunkční. Pocházím z Jeseníku a tam každou zimu si zahrabu až až . Těžko říct, jestli funguje pač auto hrabe jak šílené a že by to nějak ubírálo výkon jsem si nevšiml. A už vůbec ne, že by auto zdechlo TCSkem, jak někteří tvrdí. Je to zajímavé. Ale aspon že to ABS funguje.
Poznal by jsi to,protože abs přibrzdí kola a pokud by jsi sundal nohu z plynu,tak by ti to chcíplo. A máš ho tam vůbec? Páč je divný,že by to nic nedělalo,je to spojený s abs.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi 20 years edition alias tučnák III
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz
Těžko říct, ale podle mě mají asi všechny Leganzy TCS, minimálně ty v Evropě. Mám výbavu cdx a kontrolku TCSka taky. Jestli třeba není jen nějaký drát přetrhlý nebo tak něco. U bráchové Mazdy funkční tcsko je, bliká při prokluzu..jde tam lehce cítit, že pří prokluzu i když dám plnej plyn, tak ty otážky nevyletí jak u mé Legy.
aha tak mě už to taky jednou chciplo při zdolavani prudkého vyjezdu z parkoviště když bylo nasnezeno porad jsem nevěděl proč to chciplo
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Neviem, jestli to robí aj Vám, ale TCS reaguje pri prvom vymačknutí spojky po naštartovaní.
Naštartujem, zaradím 1 a pri pomalšom púšťaní spojky a miernom plyne mi to pri pedáloch, aj v motore tak ľahko zachrumká. Je to dobre počuteľné. Je to dobré vidno v noci na žiarovkách, keď pobliknú pri účinku (TCS na palubovke ale nepreblikne ako pri normálnej prevádzke).
Kto mi neverí, predvediem v Olšovci
Chevrolet EPICA LS 2.0 24V LPG (2008) Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005) Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
No, předtím když mi fungovalo ABS normálně, tak taky vždy při prvním nastartování třeba rano nebo..většinou když auto déle stálo, tak sice jsem necitil nic ve spojce ale do plynového pedalu to trošku "zabzučelo"..nevim, jestli ted myslíme tu stejnou věc . Ale už mi to dloooouho neudělalo, ale mohlo to být nefunkčním abs. Uvidím ted, jestli to bude dělat nebo ne..Jinak myslíš, že je to TCS jo?
Podľa mňa áno, pretože ABS kope do brzdového pedálu a prišiel som na to teraz v zime. Pretože keď zahrabem na snehu tak tie pedále cítim úplne rovnako. Bzučí skôr plyn ako brzdový pedál. Aj to chrumkanie je rovnaké, iba dlhšie. V servise vraveli že to robí ABS, ale určite je to TCS
Chevrolet EPICA LS 2.0 24V LPG (2008) Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005) Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
Ok, tak možná mi to TCS funguje . Na druhou stranu, asi dva roky zpět jsem schválně jel na dost prudkej kopec samej led a sníh. Zastavil jsem se a chtěl se rozjet...Lega hrabala jak blázen..sice pomalu jsem se vyškrábal nahoru, ale tak, že i gumy šly cítit ..takže nwm nwm no ...a žádné dušení motoru se nekonalo ba naopak..čím víc jsem přidal, tím více otáčky šly nahoru ...proto ten pach z pneu.
To TCS v Lege má o dosť pomalšiu reakciu ako ABS. Mne TCS niekedy zaúčinkuje aj po 2 sekundách hrabania. Ono to TCS nesmie byť moc predimenzované. Nové iX35ky to prehnali s TCS a majú sa problém vyštverať do kopca.
Motor Ti nezdochne, pokiaľ držíš nohu na plyne.Tento týždeň bolo u nás na SK dosť miest, kde bolo aj 15 m ľadu, tam sa to skúša bezvadne. Pokiaľ Ti auto stále hrabe a pustíš plyn, vtedy prúdko klesnú otáčky, ale mne sa Legu tiež nepodarilo zadusiť
Chevrolet EPICA LS 2.0 24V LPG (2008) Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005) Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
A takový dotaz,když otočíš klíčkem,rozsvítí se ti kontrolka TCS?
Vzhledem ktomu že to je Traction Control System,tak to reaguje až po prokluzu.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi 20 years edition alias tučnák III
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz
dcera to má na Mondeu a tam je to, že funguje kromě blikající kontrolky, docela slyšet jakoby to chrastí myslím, že to reaguje rychleji než ABS..... jde o to že když začne jedno kolo klouzat, tak jej ABS přibrzdí, tím se přenese výkon na druhé kolo co neklouže a tak to jde furt dál a střídavě to přibržďuje a hrabou ti kola obě, bez TCS ti začne klouzat jedno a stojíš ....jedno kolo které má nejmenší adhezi se začne protáčet a druhé kolo nedělá díky diferáku nic.......
Richard píše:dcera to má na Mondeu a tam je to, že funguje kromě blikající kontrolky, docela slyšet jakoby to chrastí myslím, že to reaguje rychleji než ABS..... jde o to že když začne jedno kolo klouzat, tak jej ABS přibrzdí, tím se přenese výkon na druhé kolo co neklouže a tak to jde furt dál a střídavě to přibržďuje a hrabou ti kola obě, bez TCS ti začne klouzat jedno a stojíš ....jedno kolo které má nejmenší adhezi se začne protáčet a druhé kolo nedělá díky diferáku nic.......
JJ a některé Daewoo a Opely mají to,že když zčneš hrabat tak střídavě hrabe pravé pak levé a tak se ze spousty lapálii vyhrabeš.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi 20 years edition alias tučnák III
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz
Tak dnes jsem se pokusil porovnat TCSko mé Legy a bráchové Mazdy. Všude kluzký porvrch, sníh a led. První jsem jel s Legou a při každém rozjezdu a pořádného přidaní plynu Lega hrabala jako by nic a absolutně žádný ubýtek výkonu. Otáčky a rychlost letěla nahoru až moc rychle a po puštění plynu spadla jen rychlost, ale otáčky pomalu klesaly.
Zatáhl jsem i ruční brzdu a na 1. rs se zkoušel rozjet a spalit pneu by nebyl problem (simulace zapadnutí)
Kdežto u bráchové Mazdy 6 jsem zkoušel to samé a Kontrolka u Mazdy blikala a po sešlápnutí plynu na podlahu otáčky držely stále na cca 1.500 otáčkách a dál to nešlo..U Legy 4. 000 otáček nebyl problem..takže u mě se zdá, že TCS nefugnuje..jsem s tím smířený, ale nechápu pak tu kontrolku na tachometru.
Tak mě napadlo, jestli bych mohl někoho z vás poprosit, kdo má Legu, zkusit to samé a jak se vaše Lega bude chovat? Předpokládám, že vám všem TCS funguje (kontrolka svítí, bliká). Díky.
Dnes po ceste do roboty bolo v jednej dedinke na dlhej uličke celá cesta samý ľad. Pri brzdení ABS (nesvieti), pri pridaní plynu reakcia TCS. Zmačkol som plyn, chvíľku hrabala, ptm otáčky klesli cca. 1800, 1500 a po celú dobu hrabania v plynovom a brzdovom pedále tak výrazne trnulo . (to trnutie je cítiť aj po prvom vymáčnutí spojky po naštartovaní, zrejme skúša TCS) . Pokaiľ Ti to nerobí, bohužaiľ ho máš asi nefunkčné
Chevrolet EPICA LS 2.0 24V LPG (2008) Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005) Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
No ABS mi funguje normálně naštěstí. Jinak do spojkového pedálu já necitím, co popisuješ. A otáčky mi nikdy samy neklesly. Když přidám otáčky jdou hore, uberu a utáčky klesnou. Byl jsem na diagnostice v ostrave-vitkovicích a podle mě jsou tam dost neschopní lidi..i komunikace a snaha pomoct je taková jiná..řekl mi, že mám staré auto a je těžké něco diagnostikovat atd atd..Nerad tam jezdím, ale nemám moc na výběr s určitýma věcma. A řekli mi, že ABS je kontrola trakce a dělali ze mě blbce, tak jsem jim hned vymluvil a řekl, co jaká kontrolka u Legy znamená. A TCS mi řekli, že je funkční, když funguje ABS..aniž by auto projeli a zkusili to..hrozný přístup.