xlukash píše:Celkem mě udivuje, že to auto není zrezlé a to garáž nikdy nevidělo.
Moje taky ne a nikde ani náznak! Teda když nepočítám puchýřek na hraně předního blatníku, který jsem měnil v neznačkovém servisu...
xlukash píše:Pokud se vejdu tak nějak do 10litrů, tak jsem spokojen.
Teď jsme to zrovna měřil (jezdím každý den 15 km do práce akorát) a mám  8,5 l / 100 km. Ale já mám novější generaci (bez EKO výpalného atd.).
xlukash píše:Zvenku se mi líbí, uvnitř to vázne. Na budících ukazuje teplotu až po poklepání a přístrojovka nepasuje k palubce, snad to půjde spasovat. Hnusný potahy budu muset vyměnit. Klima kaput a okýnka blbě zavíraj. Tlumiče kaput, brzdy brzdí, ale půjdou taky na výměnu.
Mně se líbí pořád stejně venku i uvnitř! 

 Všechno pasuje a funguje, jak má... 

 S těmi stahovačkami oken je to poněkud "citlivá" záležitost - já už musel měnit všechny vyjma spolujezdce, a to mám klimu a tak okna používám jen zcela výjimečně. 

 Tlumiče mám původní (a stavitelné!). 
 
Richard píše:třeba klima většinou to je kondenzátor (chladič před chladičem)  originál hliníkový je prošroubován železnými šrouby  

   tedy díky solení vydrží tak 5 let a jde do kytek..... náhrady za cca 1500 - 2000 jsou už chycený jinak a problémy nemají....
 
Je to tak, já ho měnil kvůli tomu v srpnu 2006, což nebyly ani 4 roky od novoty! Mám tam náhradu (tj. místo ocelových šroubů je to svařené) už 9,5 roku a stále drží! 
 
xlukash píše:Byl jste už někdo s Leganzou na laně? Tedy v závislosti s poruchou. 

 
Já nikdy a ani tlačena nebo na valníku se vézt nemusela! 
 
xlukash píše:...a teď mi to začne...začínám hledat dálkový ovladač od centrálu, zatím funguje, ale ta plastová krabička je na maděru..takže ji mám ve fólii...dosah...půl metru 

 
Jestli myslíš dosah ovladače od auta, tak to mám stejně, ovladač mám v pořádku a baterka byla i nová! 

 Ve značkovém servisu mi kdysi tvrdili, že je to tak proto, aby ten dálkáč někdo nepovolaný nepřečetl z povzdálí... Takže to ber jako bezpečnostní opatření! 
