Měl bych dvě věci.
1. Když se snažím jezdit usporně, tak třeba při dojezdech na křižovatce, když z dálky vidím že tam je červená, zařadím pětku a nechám to dojet "jak jen to jde". To samé při jízdě z kopce. Pětka a přibržďuji, při prudším kopci zařadím takový stupeň, abych brzdil motorem a auto nezrychlovalo (správné zásady pro jízdu z kopce) 
 
Kamarád, který má Felinu mi ale tvrdí, že při takových situacích, když chce ušetřit, vyřadí a jede na neutrál (samozřejmě s vyjímkou prudkého a dlouhého sjezdu). Podle jeho názoru má pak nižší spotřebu.
Já si myslím, že řídící jednotka je naprogramovaná tak, aby při 5-tém stupni a nízkých otáčkách mělo auto minimální spotřebu, rozhodně menší než kdybych jel na neutrál. 
Kdo má pravdu???  
2. I přes pokročilé počítačové vzdělání sem asi v poslední době "debil" a nemohl jsem najít žádné podrobnosti o srazu na Moravě (jen předběžný termín poslední víkend v dubnu). Můžete mi někdo napsat odkaz kde to najdu??? 
Díky,
Danny 

Matiz 0,8 v základní výbavě, 4 kola a volant, ozdobné kryty kol, najeto 21.000 km (od 09/2004) 
