Ale nemá to na džigula, tam jsem si i spálil nohy

Moderátor: Blue Lanos
 . Ja mel zkusenost s Moskvicem a ten taky topil jako das. V nem sem si zvyknul ridit bez ohledu na vnejsi teplotu v tricku s kratkym rukavem - i kdyz bylo venku pod -20 dal se vnitrek Moskvice bez problemu pretopit tak, ze se to v nem v tom triku nedalo pro horko vydrzet.
. Ja mel zkusenost s Moskvicem a ten taky topil jako das. V nem sem si zvyknul ridit bez ohledu na vnejsi teplotu v tricku s kratkym rukavem - i kdyz bylo venku pod -20 dal se vnitrek Moskvice bez problemu pretopit tak, ze se to v nem v tom triku nedalo pro horko vydrzet.Ja mam este jednu trochu inu, ale suvisiacu otazku. PO akej dobe vam teraz v zime dosiahne motor spravnu prevadzkovu teplotu ? Mne tak po cca 10 km normalnej jazdy co sa mi zda dost dlho, lebo Felda to ze vraj dosiahne tak okolo kilometra. POzeral som sa na tu nadrzku na chlad. kvapalinu a vsimol som si, ze aj ked je motor studeny, po nastartovani hned zacne precerpavat kvapalinu.Vojta píše:Já mám s topením v Matýskovi jen ty nejlepší zkušenosti. Jak píše Zabiječ - po kilometru topím. Když jedu dál, musím topení tlumit, abych tam vydržel. A to jezdím s pootevřeným okýnkem, protože kouřím. Zatím no problem.
temer to same, ackoli ja to mam pri mym stylu jizdy - tak na deviti kilometrech, cili po sesti kilometrech to topi fakt zretelne, jinak opravdu horky vzduch je ve chvili, kdy je motor plne zahratyOndras píše: Do práce to mám asi 12km a topím naplno tak v poslední třetině.

 ale len keď stojím pol hodinu v zápche
 ale len keď stojím pol hodinu v zápche  
  
 Je otázka, jestli by se za tu cenu spíš nevyplatil takovej ten železnej koš plus dřevo, co se u toho za socialismu ohřívali na stavbách Kikáni, když měli ještě povinnost pracovatpalikx píše:jo to je ale vyndava se cela palubka a topeni.zadna sranda.a radiator orig cena asi 3000 s dani.a tak 4-6 hodin prace.
 .
 .| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |