Prasknuta hlava valcov II.
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
tak...
ukurat dnes idem k chlapikovi ktory mi pozrie co treba menit a tak... ja mam vsak pocit ze to tesnenie pod hlavou, a okrem toho dam vymenit aj capy asi vsetky styri a neviem dost drgluje auto asi aj tlmice su mrtvucke... pfuuu... uz sa tesim na fakturu...
			
			
									
						
										
						- Reklama
chladiaca....
ked uz spomyname tu chladiacu... ja tam mam Castrol Antifreez... pomaly bude mat 2 roky idem ju teda dat tiez vymenit. mozno ale pockam do jesene... neviem... uvidime ako to tesnenie...
			
			
									
						
										
						Tak sem tu delší dobu nebyl a koukám co se tu nestalo .Těsnění pod hlavou je běžná závada prasklá hlava nikoli ale vyjímka potvrzuje pravidlo. Po opravě hlavy se NEMUSÍ na přetažení hlavy to bylo potřeba u litinových hlav   . Na výměnu řemenu není stanoven jednotný interval samo vedení Daewoo ho několikrát změnilo
 . Na výměnu řemenu není stanoven jednotný interval samo vedení Daewoo ho několikrát změnilo   ideální je 80 000 kilometrů pro oba motory (faktury za opravu poškozených motorů před tím to intervalem neberu
 ideální je 80 000 kilometrů pro oba motory (faktury za opravu poškozených motorů před tím to intervalem neberu   ) je pravda že 16 V je výrazně náchylnější a taky dost dražší při případné opravě interval nechávám na každém z vás
 ) je pravda že 16 V je výrazně náchylnější a taky dost dražší při případné opravě interval nechávám na každém z vás  . Výměna oleje je na tom podobně dříve jezdili auta na výměny po 10 000 později aniž by došlo na motoru k nějaké změně byl interval posunut na 15 000 v důsledku všeobecně se lepšících vlastností olejů to co zmiňujete u VW je tzv Longlife olej a ten vydrží podle počítače který hlídá jeho kvalitu až 50 000 u dieslu a 30 000 u benzínu max. však dva roky. Přejetí intervalu není moc na závadu ale pozor pouze v případě že to není o mnoho kilometrů a že se jedná o kvalitní aspoň polosyntetický olej a že je ho v motoru dostatek po celou dobu od výměny k výměně protože podstatně horší je když je olej na minimu
 . Výměna oleje je na tom podobně dříve jezdili auta na výměny po 10 000 později aniž by došlo na motoru k nějaké změně byl interval posunut na 15 000 v důsledku všeobecně se lepšících vlastností olejů to co zmiňujete u VW je tzv Longlife olej a ten vydrží podle počítače který hlídá jeho kvalitu až 50 000 u dieslu a 30 000 u benzínu max. však dva roky. Přejetí intervalu není moc na závadu ale pozor pouze v případě že to není o mnoho kilometrů a že se jedná o kvalitní aspoň polosyntetický olej a že je ho v motoru dostatek po celou dobu od výměny k výměně protože podstatně horší je když je olej na minimu  
			
			
									
						
										
						 . Na výměnu řemenu není stanoven jednotný interval samo vedení Daewoo ho několikrát změnilo
 . Na výměnu řemenu není stanoven jednotný interval samo vedení Daewoo ho několikrát změnilo   ideální je 80 000 kilometrů pro oba motory (faktury za opravu poškozených motorů před tím to intervalem neberu
 ideální je 80 000 kilometrů pro oba motory (faktury za opravu poškozených motorů před tím to intervalem neberu   ) je pravda že 16 V je výrazně náchylnější a taky dost dražší při případné opravě interval nechávám na každém z vás
 ) je pravda že 16 V je výrazně náchylnější a taky dost dražší při případné opravě interval nechávám na každém z vás  . Výměna oleje je na tom podobně dříve jezdili auta na výměny po 10 000 později aniž by došlo na motoru k nějaké změně byl interval posunut na 15 000 v důsledku všeobecně se lepšících vlastností olejů to co zmiňujete u VW je tzv Longlife olej a ten vydrží podle počítače který hlídá jeho kvalitu až 50 000 u dieslu a 30 000 u benzínu max. však dva roky. Přejetí intervalu není moc na závadu ale pozor pouze v případě že to není o mnoho kilometrů a že se jedná o kvalitní aspoň polosyntetický olej a že je ho v motoru dostatek po celou dobu od výměny k výměně protože podstatně horší je když je olej na minimu
 . Výměna oleje je na tom podobně dříve jezdili auta na výměny po 10 000 později aniž by došlo na motoru k nějaké změně byl interval posunut na 15 000 v důsledku všeobecně se lepšících vlastností olejů to co zmiňujete u VW je tzv Longlife olej a ten vydrží podle počítače který hlídá jeho kvalitu až 50 000 u dieslu a 30 000 u benzínu max. však dva roky. Přejetí intervalu není moc na závadu ale pozor pouze v případě že to není o mnoho kilometrů a že se jedná o kvalitní aspoň polosyntetický olej a že je ho v motoru dostatek po celou dobu od výměny k výměně protože podstatně horší je když je olej na minimu  


